![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Lamuriti-ma si pe mine sa nu mor prost.. de ce unele masini scot abur pe evacuare, iar altele nu?
ma refer acum, pe vremea asta.. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Cred ca este vb de H2O care se formeaza in urma arderi are o anumita temperatura mult mai ridicata decat peretii esapamentului si atmosfera interioara a esapamentului ,atmosfera rece din interiorul esapamentului face ca in contact cu particulele de apa sa se produca aburul si cu cat se incalzeste tot esapamentul cu atat scade cantitatea de abur emanata,iar ma mai gandesc ca de la un moment dat aburul nu se mai formeaza in interiorul esapamentului si incepe sa se formeze exact la iesirea h2o (condensata dar nu evaporata )de pe esapament ,asta cand se incalzeste esapamentul dar afara este inca frig.O ipoteza personala.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 11:12 AM |