![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Lamuriti-ma si pe mine sa nu mor prost.. de ce unele masini scot abur pe evacuare, iar altele nu?
ma refer acum, pe vremea asta.. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ce cred eu: am vazut la unele masini ca tobele sunt dublate la exterior ("ecranate") de o tabla. Tabla asta + aerul dintre ea si toba are si functie de izolator termic. Adica toba se incalzeste repede, chiar daca afara e foarte frig.
Acum, ce efect o fi avand treaba asta nu stiu... pe de o parte pot spune ca aerul iese mai cald din evacuare si in contact cu aerul rece de afara se produc vaporii. Pe de alta parte poti spune ca vaporii se creeaza la suprafata de contact gaze calde/toba rece, in interiorul asapamentului. Deci: unde se creeaza aburii astia? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 11:12 AM |