![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Dupa ce mi-am luat un Matiz, si nu am mai mers cu E34-ul prin oras, cam vreo 5-6 zile, mi s-a descarcat complet bateria, care e noua, are vreo 4 luni.
Am observat ca exista un motoras in panoul cu oprit/pornit ventilatia, care merge indiferent daca e pornit sau nu motorul. Alternatorul incarca in parametri normali. Aveti idee, in afara de faptul ca trebuie sa merg la un electrician specializat, de unde ar putea exista un asemenea consumator care sa consume in cateva zile bateria? Daca masina poseda centrala telefonica si implicit telefon, e posibil ca acesta sa fie problema? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
si eu am aceiasi problema ca si tine, insa am descoperit oarecum cauza, m-am inchis intr-o seara in masina si am descoperit ca imi ramane cuplat un motoras de la aeroterma, se aude in continuu dupa ce inchid masina, am stat langa el vreo 15 min si nu s-a oprit, deci ala e consumatorul la mine. Acum mai ramane sa il identific pe nemernic.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
si eu am aceiasi problema ca si tine, insa am descoperit oarecum cauza, m-am inchis intr-o seara in masina si am descoperit ca imi ramane cuplat un motoras de la aeroterma, se aude in continuu dupa ce inchid masina, am stat langa el vreo 15 min si nu s-a oprit, deci ala e consumatorul la mine. Acum mai ramane sa il identific pe nemernic. Si la mine e la fel. Acel motoras merge intr-una. Acum pe iarna cat nu merg cu masina i-am scos borna de la baterie. Oare acel motoras sa fie intr-adevar problema? This post has been edited by reactor_share: Dec 29 2009, 11:41 PM -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Si la mine e la fel. Acel motoras merge intr-una. Acum pe iarna cat nu merg cu masina i-am scos borna de la baterie. Oare acel motoras sa fie intr-adevar problema? Se prea poate. Modul de clima automata are un motoras pe spate pentru a trage aer cu aceasi temperatura cu habitaclu peste sonda de temperatura de interior. O fi asta? La mine e oprit cand nu merge masina. Clima mai scoate ceva sunte de clapete care sa inchid cam un minut doua dupa ce am scos cheie din contact, deci face ceva chestii in background. Eventul scoti si decuplez panou de clima ca proba. Clima cel automat (cu rotite orizontale) sa scoate prin scoatere de capacel de buton de dezaburire luneta. In spatele asta gasesti sistem de eliberare din bord. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 05:19 AM |