![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 25-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,918 Car: E30 Engine: M50B25 2.5 192cp ![]() |
Salut,
In urma cu cateva luni am pus pe e30-ul meu un M50B25. E30-ul meu nu a avut servodirectie, pe cand E36-le care l-a donat a avut. Problema e ca pompa de servodirectie a mers fara ulei, a inceput sa faca ca toti dracii si pana la urma a crapat...si inca face ca toti dracii! Acum e pe post de intinzator de curea, d-aia o mai tin momentan pe motor. Intrebarea mea este, daca a mai facut cineva asta, ce curea de transmisie a folosit ca sa cuprinda toate rolele mai putin cea de pompa servodirectie, sau ce alta solutie a gasit. Nu am apucat inca sa masor dimensiunea curelei necesare, urmeaza sa o fac...am intrebat si pe forum ca nu prea cred ca as fi primul care face acest transplant! ![]() Multumesc anticipat, |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Dai jos cureaua actuala dupa care insiri o sfoara pe traseul dorit de tine. Ii faci un semn, o dai jos si o masori. Si astfel vezi ce lungime de curea iti trebuie.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 03:35 AM |