![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 11-October 09 Member No.: 2,991 Car: e30 Engine: M40 1.6 ![]() |
sal as vrea si eu niste sfaturi sau idei cum as putea reduce greutatea unui urs?ce as putea taia,ce as putea scoate...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 187 Joined: 27-June 07 From: Bucuresti Member No.: 999 Car: e38 740d Engine: M67D40 245CP 560nM ![]() |
sal as vrea si eu niste sfaturi sau idei cum as putea reduce greutatea unui urs?ce as putea taia,ce as putea scoate... Capota fata + spate din fibra de sticla ( se face foarte simplu matrita ) , aeroterma out , torpedou out , plasticele de la boxe si ce mai sunt pe acolo out , fete de usi fata + spate out , scaun dreapta out , bachetele spate out , placajul de la boxe out , tapiteria de la plafon out , geamurile laterale schimbate cu unele din plexiglass apoi decupate fetele de usa prin interior , tabla despartitoare dintre portbagaj si interiorul masinii taiata , portbagajul golit tot si tabla de la roata de rezerva taiata , barile fata + spate date jos cu armatura cu tot , mocheta din interior data jos ![]() Dar daca te apuci sa tai tabla aia care desparte portbagajul de interior trebuie sa Ii pui un rollbar s-au macar o bara intre amortizoarele spate + fata , dar recomandat ar fi un rollbar sa nu se descheoleze masina ! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th July 2025 - 05:46 AM |