Help - Search - Members - Calendar
Full Version: e30 lighter
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E30 (ursulet)
ionut316i
sal as vrea si eu niste sfaturi sau idei cum as putea reduce greutatea unui urs?ce as putea taia,ce as putea scoate...
florin83
De ce ai vrea sa faci asta? huh.gif
Te dai pe circuit cu ea? Mai bine schimbi motorul daca e ala din semnatura. smile.gif
ionut316i
Nu pt circuit.Doar ca mi se pare o masina cam grea...
florin83
Daca si E30-ul e masina grea...
ionusunt
QUOTE (ionut316i @ Oct 11 2009, 02:11 PM) *
Nu pt circuit.Doar ca mi se pare o masina cam grea...

o ridici des nu? laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
sebaa
Scoti bancheta spate, golesti portbagajul, scaunele fata le schimbi cu ceva mai usor(cumparat evident), pui centuri in 4 pct daca tot te apuci de treba, dai jos interiorul (lasi doar bord cu ceasuri, aeroterma sa o pastrezi montata- iti trebuie pentru dezaburire)
si cam atat:)

iti poti lua jante mai usoare (adica de firma, nu turcisme) cauta marcile speedline sau OZ, in fct de buget si preferinte:)

astea sunt modificarile ieftine. mai departe, poti face doar cu bani multi si are rost doar pe un circuit ceva:)

in rest, umbla la motor sau schimba-l si vezi de acolo

dar oricum, E30 e masina usoara, cum zicea si florin si ceilalti.
Ciupanezu
Sau şi mai simplu, instalezi un joc mişto cu maşini şi îi dai bătaie. BMW e30 Cabrio.gif celb (4).gif celb (4).gif
edutxu
QUOTE (Ciupanezu @ Oct 11 2009, 10:24 PM) *
Sau şi mai simplu, instalezi un joc mişto cu maşini şi îi dai bătaie. BMW e30 Cabrio.gif celb (4).gif celb (4).gif

asta in caz ca vrei sa usurezi un e39? blink.gif
Ciupanezu
Te plictiseşti foarte tare. smile.gif

Topicul este oricum de cascadorii râsului.

"E30 - maşină grea", "reducerea greutăţii" - aşa, din pasiune.

laugh.gif
316i
QUOTE (edutxu @ Oct 11 2009, 10:56 PM) *
asta in caz ca vrei sa usurezi un e39? blink.gif

La E39 cred ca e mai complicat. Ca asa si e ditai vaca. laugh.gif
Shark
E38, careva? biggrin.gif
tomado e28 owner
Simplu: se face cabrio prin decuparea plafonului si se demonteaza motorul smile.gif
xox
Si dupa aia ne ocupam de BABA s-o usuram de cateva kg lgh (24).gif
tomado e28 owner
Aia n-o usuram, ca apoi decoleaza tongue.gif
Silviu
Eu ma gandeam la taierea suportului rotii de rezerva. Si pus in loc o tabla subtirica.

Daca masina va avea rollbar, se poate taia si planseul despartitor dintre portbagaj si habitaclu.
Ciupanezu
Adevărul este că E30 oricum are prea mare aderenţă pe spate. laugh.gif
uwe
CITAT(Silviu @ Oct 14 2009, 04:49 PM) *
Eu ma gandeam la taierea suportului rotii de rezerva. Si pus in loc o tabla subtirica.

Daca masina va avea rollbar, se poate taia si planseul despartitor dintre portbagaj si habitaclu.

noi am taiat tabla aia la o masina..si nu ai idee ce usoara e...
nu merita...
capitanu
E30-ul cu motor m20 are 1130 kg, deci foarte usor. Daca scoti banchetele spate + mocheta + suportul rotii de rezerva nu debarasezi mai mult de 50 kg, asa ca nu mi se pare mare realizare. Daca vrei performante schimba motorul si lasa caroseria cum e ea.
Guwy
QUOTE (ionut316i @ Oct 11 2009, 01:05 PM) *
sal as vrea si eu niste sfaturi sau idei cum as putea reduce greutatea unui urs?ce as putea taia,ce as putea scoate...

Capota fata + spate din fibra de sticla ( se face foarte simplu matrita ) , aeroterma out , torpedou out , plasticele de la boxe si ce mai sunt pe acolo out , fete de usi fata + spate out , scaun dreapta out , bachetele spate out , placajul de la boxe out , tapiteria de la plafon out , geamurile laterale schimbate cu unele din plexiglass apoi decupate fetele de usa prin interior , tabla despartitoare dintre portbagaj si interiorul masinii taiata , portbagajul golit tot si tabla de la roata de rezerva taiata , barile fata + spate date jos cu armatura cu tot , mocheta din interior data jos biggrin.gif !
Dar daca te apuci sa tai tabla aia care desparte portbagajul de interior trebuie sa Ii pui un rollbar s-au macar o bara intre amortizoarele spate + fata , dar recomandat ar fi un rollbar sa nu se descheoleze masina !
Silviu
QUOTE
E30-ul cu motor m20 are 1130 kg


In talon masina mea are 1180kg, deci cu 50kg mai mult decat ai spus tu.

Eu mi-am cantarit masina (cea gri) la un centru de colectare fier vechi si am masurat ~1250 kg. Nu aveam mai mult de 10 litri de benzina in rezervor.

Sunt curios cate kg o sa aiba masina cealalta, eu sper sa aiba sub 1 tona.
O sa o cantaresc pe acelasi cantar.
MeHigh
pamantul din aripi pe care il arunca rotile e cel mai greu. da-l jos pe-ala si vezi apoi daca mai ai nevoie sa usurezi masina. daca tot e grea, vezi pe la capota ca si pe acolo se aduna mizerii, da-le jos. mai scoate din tobe, pune tevi normale. mergi cu benzina mai putina. nu mai pune lichid la stropgel, varsa-l pe ala care il ai deja. da jos capitonajele de la capota si portbagaj, scoate trusa de scule din masina, goleste buzunarele usilor si torpedoul. asta pe langa ce-au zis colegii mai sus.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.