![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Lamuriti-ma si pe mine sa nu mor prost.. de ce unele masini scot abur pe evacuare, iar altele nu?
ma refer acum, pe vremea asta.. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
"Aburul" care iese pe teava de esapament este, in fond, o masa de vapori de apa in gazele de evacuare. Daca conformatia traseului de evacuare determina, in anumite conditii atmosferice, condensarea vaporilor, atunci nu iese abur. Evident, este de preferat ca apa sa condenseze cat mai putin pe traseu (deci sa iasa cat mai multi aburi afara), pentru ca apa condensata in evacuare provoaca ruginirea din interior spre exterior.
De la un model de masina la altul, traseul de evacuare este foarte diferit. Mai mult, chiar la acelasi tip de masina, traseele difera, cand esapamentul original a fost inlocuit cu ceva "customizat". Ca urmare, este normal ca volumul de abur ce iese pe teava de esapament sa difere de la o masina la alta. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 04:04 PM |