![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
Salutare. Am un e34 525 Tds touring din 93. Am trapa dubla. Pana acum cateva zile mergea. Avea uneori niste scapari , la modul ca nu vroia sa se deschida deloc, sau sa se inchida. Pur si simplu parca nu avea curent. Am deschis-o zilele trecute, si asa a ramas. Nu a mai vrut deloc sa se inchida. si nici pana azi.
Am verificat cu un voltmetru , firele ce vin spre butonul de comanda din plafon. Rezultat : doar alimentarea becului mai merge. Restul firelor sunt complet moarte. Nici gram de curent. Am verificat toate mufele , firele , totu arata ok. Am verificat toate sigurantele si releele de pe masina, totul este ok. Unde naiba are trapa asta releele si sigurantele ? Help ! Vreau trapa inapoi ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Eu vin cu un un aparat de masura, un sfic si daca all else fails si cu o bricheta.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 03:06 AM |