![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ideea mi-a venit dintr-un post al lui Kane.
QUOTE (Kane) m-am gandit sa-i scot filtrul de aer si sa vad cum se aude. Deci cum poate sa faca monstrul, s-a terminat
![]() ![]() Asadar: daca nu aveti ce face distrati-va asa: demontati panoul care acopera ventilatorul aerotermei, eventual scoateti si ventilatorul. In felul asta veti auzi cam tot ce se intampla sub capota, prin gurile de aerisire. Scoateti si carcasa cu filtrul, lasand doar debitmetrul si dati-i bice. Am facut treaba asta intr-o seara cu 525-ul. Ferrari feeling :rock::rock::rock: -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
staitzi asha. duminaca amortizoarele de pe fatza erau sport. am tras de 2/3 ori de ele, si deodata sio dat drumul. sa vedeti cum facea roata in sus si in jos. tare de tot.
odata. ma duc afara si vreau sa descui masina. nu intra cheia un butuc. am incercat 3 metode. spray special, dupaia solutie speciala si ultima bricheta. primele doua nu o mers. ultima o dat roade, am incalzit cheia de mai multe ori si a mers in sfarsit. buba o aparut dupaia, nu se mai rotea butucul. pana la urma o mers, cu grele incercari. dupaia, nu se deschidea ca erau chederele inghetzate. m-am chinuit oleaca. da o mers dupa vreun 15 minute de incercari. va rog sa nu spalati masina pe vremea asta ca unu de la mine de la bloc o facut acea greseala. r3sp3ct. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 04:51 PM |