![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Dupa ce mi-am luat un Matiz, si nu am mai mers cu E34-ul prin oras, cam vreo 5-6 zile, mi s-a descarcat complet bateria, care e noua, are vreo 4 luni.
Am observat ca exista un motoras in panoul cu oprit/pornit ventilatia, care merge indiferent daca e pornit sau nu motorul. Alternatorul incarca in parametri normali. Aveti idee, in afara de faptul ca trebuie sa merg la un electrician specializat, de unde ar putea exista un asemenea consumator care sa consume in cateva zile bateria? Daca masina poseda centrala telefonica si implicit telefon, e posibil ca acesta sa fie problema? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Poate sa fie chiar bec de torpedou..
Ca sa vezi cat scapa nedorit, pui un amperemetru in serie cu baterie (scos o borna, si conectat amperemetru intre baterie si borna scoasa). Vezi sa ai usile inchise ca cel putin la E32 'fura' curent cand e o usa deschisa. Daca vezi cam 2 minute dupa ce ai oprit contact inca un curent significant indicat pe amperemetru, scoti cat o siguranta si vezi daca scade valoare pe amperemetru. Daca da, macar sti in ce circuit sa cauti. Nu incearca sa pornesti masina cu amperemetru legat. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Poate sa fie chiar bec de torpedou.. Ca sa vezi cat scapa nedorit, pui un amperemetru in serie cu baterie (scos o borna, si conectat amperemetru intre baterie si borna scoasa). Vezi sa ai usile inchise ca cel putin la E32 'fura' curent cand e o usa deschisa. Daca vezi cam 2 minute dupa ce ai oprit contact inca un curent significant indicat pe amperemetru, scoti cat o siguranta si vezi daca scade valoare pe amperemetru. Daca da, macar sti in ce circuit sa cauti. Nu incearca sa pornesti masina cu amperemetru legat. Mda. Pacat ca bateria e sub bancheta. O sa tot fac drumuri la panoul cu sigurante si inapoi la baterie. Si o sa trebuiasca sa deschid si sa inchid usile. Multumesc mult... Dar faza cu telefonul e adevarata? Cel putin persoana care mi-a spus, a observat asta la un e39, care tot la fel se comporta daca nu era pornit. Oricum am intrebat de electricieni priceputi, si nimeni nu mi-a recomandat nimic.. si pe nimeni... Pana una alta, am scos o borna de la bateria, pe cea cu "-" si am lasat masina asa... dar totusi cu bateria incarcata. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 09:34 AM |