![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 19-July 09 From: Brasov a Madrid Member No.: 2,870 Car: e36 Engine: m50. 1991. 150 ![]() |
Ieri mi-a pornit la a doua cheie, asa face de o vreme dupa ce i-am schimbat bujiile pe motiv ca NGK ar fi mai bune decat Champion. Dupa schimba sa simtit o diferenta, urca mai repede in ture, avea un demaraj mai bun, era ok totul.
Acum de ceva vreme, cred ca de cand sa racit afara numai porneste la sfert, ori la prima mai lunga daca nu la a doua. Azi surpriza nu a mai pornit nici la prima, nici la a doua, .... deloc asta in conditiile ce are benzina,baterie,pompa functioneaza,invarte motorul,releul e bun,siguranta ok stau si ma intreb care ar fi cauza ? A mai facut asa o data dar a plecat dupa 10 - 15 min. dar acum numai porneste si peste 10 zile trebuie sa fac 3500 km si nu vreau probleme pe drum. Orice parere e binevenita si conteaza...asa ca le astept -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp ![]() |
Salut,
Verifica mai intai daca da scanteie la bujii. Daca nu da mai mult ca sigur este captorul de PMH, il gasesti in fata motorului langa fulia de la arborele cotit. Schimba l si apoi verifica daca primesti curent la iesire din releul spre pompa sau daca ai scanteie la bujii. Daca acel captor este stricat calculatorul nu lai da semnal nici la pompa nici la injectoare nici la bobine. Captorul de PMH se poate masura cu un multimetru, trebuie sa ai in jur de 500 Ohmi, parca Bafta! |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 19-July 09 From: Brasov a Madrid Member No.: 2,870 Car: e36 Engine: m50. 1991. 150 ![]() |
Salut, Verifica mai intai daca da scanteie la bujii. Daca nu da mai mult ca sigur este captorul de PMH, il gasesti in fata motorului langa fulia de la arborele cotit. Schimba l si apoi verifica daca primesti curent la iesire din releul spre pompa sau daca ai scanteie la bujii. Daca acel captor este stricat calculatorul nu lai da semnal nici la pompa nici la injectoare nici la bobine. Captorul de PMH se poate masura cu un multimetru, trebuie sa ai in jur de 500 Ohmi, parca Bafta! adevarat , ai perfecta dreptate, asa a fost, daca primeam acest raspuns un pic mai devreme mi-ar fi folosit foarte mult, dar sa rezolvat, senzorul sau captador cred ca este acelasi lucru, a fost busit l-am schimbat si gata .... a pornit la sfert ![]() si inca o intrebare : pot sa schimb centralita cu alta daca respect codul, fara sa apara probleme ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 8 Joined: 12-November 09 From: Timisoara Member No.: 3,056 Car: E36 Engine: M40 1.8i 115 ![]() |
adevarat , ai perfecta dreptate, asa a fost, daca primeam acest raspuns un pic mai devreme mi-ar fi folosit foarte mult, dar sa rezolvat, senzorul sau captador cred ca este acelasi lucru, a fost busit l-am schimbat si gata .... a pornit la sfert ![]() si inca o intrebare : pot sa schimb centralita cu alta daca respect codul, fara sa apara probleme ? da am si eu aceiasi problema a murit nu mai vrea resuscitata poti sa imi spui si mie cat te`au costat reparatile ??? ms mult -------------------- Drift or die !!!
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 06:18 PM |