![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
- diferential LSD 3.91 (doar raportul asta ma intereseaza)
- spoiler spate de mtech 1 - torpedou complet - mecanism geamuri electrice - mecanism trapa electrica - placa de sub volan
Reason for edit: update
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 191 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58 ![]() |
Vitezele sunt chiar scurte, diferenta dintr-o treapta in cealalta este de circa 2-300 de ture, doar la a3-a scade acul 7-800 de ture.A5-a cand i-o dai zici ca e tot a4-a. Asa este la mine cu 3.64. IN general cutia cu rapoarte lungi este combinata cu un diferential cu raport mare:)Spun ca este 3.64 pentru ca a fost fabricata inainte de 88 cand au fost introduse unele modele cuplate cu cutie de viteze ZF, de aceea si acel raport atipic si relativ rar in acea lista.Pe modelele cu cutie Getrag cum avem noi, pe manual, va fi intotdeauna diferential de 3.64.
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 29th June 2025 - 04:50 PM |