florin83
Jan 18 2006, 11:42 AM
- diferential LSD 3.91 (doar raportul asta ma intereseaza)
- spoiler spate de mtech 1
- torpedou complet
- mecanism geamuri electrice
- mecanism trapa electrica
- placa de sub volan
316i
Jan 18 2006, 07:57 PM
vindea un nene kit Mtech I original complet cu 5mil pe 4tuning mai acu cateva zile.
florin83
Jan 18 2006, 09:06 PM
era acum cateva luni..
a luat da_joint spoilerul spate, iar restu s-au dat:D
asta daca vorbim de acelasi tip, desi nu cred ca sunt mai multi pe 4tuning care sa vanda kit mtech la 5mil..
mersi oricum
Gabi_323i
Jan 19 2006, 09:36 AM
ce faci ba cu regulatorul?
florin83
Jan 19 2006, 09:39 AM
il pun pe masina!
nu stii ca nu merge?
Gabi_323i
Jan 19 2006, 09:47 AM

cum sa nu mearga? tu zici de atunci cand iti ramanea turata?
florin83
Jan 19 2006, 09:48 AM
pai de ce nu se intampla nimic cand ii scoti mufa?
316i
Jan 19 2006, 06:35 PM
da' ce vrei sa faca, sa moara motoru' cand ii scoti mufa?
florin83
Jan 19 2006, 06:42 PM
nu, da sa se simta... la mine merge exact la fel cu mufa sau fara..
316i
Jan 19 2006, 06:50 PM
Si la mine e la fel si regulatorul e viu. Din cate stiu daca mergi cu mufa scoasa iti sare consumul mult.
Rabanne
Jan 22 2006, 06:37 PM
Vezi ca daca vrei sa schimbi diferentialul spate trebuie schimbat si cel frontal;)
florin83
Jan 22 2006, 06:49 PM
pai tocmai din cauza aia vreu 3.91. ca sa se inteleaga cu cel din fata. cu atat vin ix-urile din fabrica.
am mai vazut cateva modele cu 3.64, dar f. rare..
Rabanne
Jan 22 2006, 11:23 PM
iX-ul vine din fabrica cu 3.64 cel manual si 3.91 cel automat. La americani 3.91 cel manual si 4.10 cel automat. Este imposibil ca cele doua diferentiale sa fie diferite. O punte s-ar fi invartit cu viteza mai mare si cealalta cu viteza mai mica lucru imposibil pentru ca toate 4 rotile sunt pe asfalt. Rezultatul ar fi fost ori ruperea lantului de distributie din caseta de transfer sau a altor componente ale transmisiei. Cine te-a informat cu privire la aceste detalii despre masina ta a facut-o eronat. Documenteaza-te mai bine si intreaba-i pe cei experimentati despre ce este vorba, altfel ajungi sa-ti strici singur iX-ul;)
florin83
Jan 22 2006, 11:28 PM
nu m-a informat nimeni..
am vazut asta in 4-5 review-uri..
florin83
Jan 22 2006, 11:44 PM
si cum aflu de care am ca pe el nu e nici o placuta.. :paranoid:
Rabanne
Jan 23 2006, 06:45 AM
Te uiti pe cel din fatza, unul dintre ele trebuie sa aiba placuta pe el; in functie de cel inscriptionat sigur celalalt e pereche. Sunt mai mult ca sigur ca ai 3.64 pe masina.
Rabanne
Jan 23 2006, 09:53 AM
Vitezele sunt chiar scurte, diferenta dintr-o treapta in cealalta este de circa 2-300 de ture, doar la a3-a scade acul 7-800 de ture.A5-a cand i-o dai zici ca e tot a4-a. Asa este la mine cu 3.64. IN general cutia cu rapoarte lungi este combinata cu un diferential cu raport mare:)Spun ca este 3.64 pentru ca a fost fabricata inainte de 88 cand au fost introduse unele modele cuplate cu cutie de viteze ZF, de aceea si acel raport atipic si relativ rar in acea lista.Pe modelele cu cutie Getrag cum avem noi, pe manual, va fi intotdeauna diferential de 3.64.
florin83
Feb 12 2006, 01:55 PM
up
florin83
Mar 5 2006, 10:42 AM
faruri cu lupa am cumparat.. raman restu
mertan
Mar 6 2006, 09:00 AM
mai oamenilor. voi aveti cartonul ala de sub bord in stare cat de cat buna?
florin83
May 14 2006, 09:07 PM
up
florin83
May 17 2006, 04:14 AM
din kitu mtech1 mai cumpar decat spoilerul spate. eventual si eleronul..
radufree
Jul 13 2006, 08:28 PM
am regulator pt M40 316i sau 318i si consola centrala
0723-223464Radu
florin83
Jul 13 2006, 10:31 PM
eu am 325
radufree
Jul 14 2006, 01:46 PM
am regulatorul si consola centrala 0723/223464radu
florin83
Jul 14 2006, 03:13 PM
ups.. consola am luat-o, da am uitat sa o sterg de acolo
nu am ce face cu regulator de 1.6 ca mai mult ca sigur nu-i la fel + ca momentan merge bine cu asta. mersi oricum
316i
Jul 14 2006, 10:35 PM
Nu sunt la fel regulatoarele de M20 cu cele de M40.
florin83
Jan 15 2007, 03:49 PM
up
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.