![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
cum se face corect schimbul de ulei la servo?
din cate stiu este un surub de golire la pompa de servo.... dar trebuie pornit motorul sa curga tot uleiul sau nu? iar cand pun uleiul nou este un surub de aerisire ceva sau se aeriseste singur traseul prin vasul de expansiune? Castrol ATF e bun? sau stiti altul mai bun? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
L-am schimbat de dimineata si merge mai usor. Mi-au intrat aproape 800ml. Dupa cateva manevre m-am uitat in borcan si e cam terci acolo
![]() Am mai completat 700ml in diferential si am strans surubul care-l fixeaza posterior. Proasta conceptie sa tina surubul acela diferentialul... Daca nu ma uitam azi, iar ma trezeam ca il pierd pe drum ![]() Am observat ca lichidul de frana e pe 2 straturi in rezervorul de plastic. Probabil era DoT 3 inainte si am completat cu DOT 4. Cat de grava e treaba? Sa-l inlocuiesc pe tot? Nu face spume sau sa reactioneze in vreun fel, dar e clar de densitati diferite, nu se amesteca. Imi cer scuze ca am poluat topicul omului, dar m-am apucat sa scriu si am tot scris.... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 08:03 PM |