![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
cum se face corect schimbul de ulei la servo?
din cate stiu este un surub de golire la pompa de servo.... dar trebuie pornit motorul sa curga tot uleiul sau nu? iar cand pun uleiul nou este un surub de aerisire ceva sau se aeriseste singur traseul prin vasul de expansiune? Castrol ATF e bun? sau stiti altul mai bun? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
Am facut si eu traba asta la E30 acu cativa ani, ca lichidul era negru si mizer. Nu s-a simtit nici un efect dupa aia, iar la scurt timp (cateva luni) lichidul a redevenit negru si mizer asa ca ... am lasat-o balta. Vad ca oricum se discuta intens problema asta asa ca vin si eu cu o intrebare: oare ar trebui sa desfac totul (pompa si caseta si tot) si sa curat temeinic sau mai bine o las in pace? La voi cum e uleiul, se pastreaza curat dupa schimbare sau se innegreste iar? nu trebuie sa iti bati capul cu curatatul.mai bine incerci si schimbi uleiul de doua ori in interval de 1-2 saptamani.asa te asiguri ca se curata tot circuitul. pentru cei cu probleme recomand sa folositi XADO pentru servodirectie.eu am folosit si am fost multumit de rezultate. -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 02:44 AM |