IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Mici nelamuriri, BMW e34 520i '91
warhammer23
post Aug 7 2009, 09:33 PM
Post #1


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



Salut .De curand mi-am luat si eu un Bmw e34 520i din 1991.F multumit de el pana acuma .
Dar am niste mici nelamuriri :

1. In bord , nu imi arata aproape nimic din acel display legat de oil service si nici kilometrajul decat doar cand vrea el, adica la rece imi arata cateva caractere si cand e cald devin mai vizibile dar f putin. (poza) Ce ar putea fi? Se poate rezolva sau trebuie altul ? ( restu' de indicatoare merg perfect )

2.Legat de 1.. daca fostul propietar ar fi schimbat bordul e posibil sa indice alt nr de km?
3.Legat de 1,2 .. cand e rece (cu greu) vad 120ooo km, cane e cald imi indica 300ooo km la bord.... eu zic ca 300 k ar fi km reali avand in vedere varsta dar as vrea sa alfu cat ar avea .. pe tester se poate afla?

4.Am gasit o gasit o gaura in teava de la evacuare (inainte de toba finala) . Se poate suda ? ca prin ea curge apa de la condens si mi-e sa nu se mareasca gaura.

Ms.

This post has been edited by warhammer23: Aug 7 2009, 09:37 PM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Shark
post Oct 21 2009, 07:41 PM
Post #2


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Intotdeauna kilometrajul unei masini este stocat in bord (ceasuri), indiferent daca afisajul este mecanic sau electronic. La masinile mai noi stocarea se face in plus si in alte componente electronice, care sunt sincrone cu ceasurile. La masinile si mai noi stocarea se face incremental (km nu mai pot fi dati inapoi decat prin schimbarea completa a chipului de km din cablajul bordului).
Prin urmare intotdeauna cand muti bordul de la o masina la alta il muti cu tot cu nr de km.
La masinile cele mai noi, cu stocare multipla, orice diferenta importanta de km intre bord si celelalte sisteme de stoare se traduce prin celebrul punctisor aprins in bord: "tamper dot". Diferentele mici insa sunt updatate "in sus" de catre celelalte sisteme pe baza bordului. Adica, daca ai 2 E46, fiecare din ele cu 50.000km si mergi cu unul 10km, apoi scoti bordul si il pui la la doilea, va avea si al doilea 50010km. Daca mai mergi asa inca 10 km si apoi il muti inapoi, vor avea amandoua masinile 50020km si tot asa...


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd June 2025 - 08:56 PM