![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Am facut acest nou topic, din motive strict financiare. In ultimul timp cred ca s-a intamplat ceva cu masina, iar acest ceva il simt doar la buzunar.
Nu pot sa inteleg cum o masina care mergea normal, cu un consum decent, apropiat de cel al producatorului, intr-o sapt. s-a transformat intr-un vis urat. Scenariul pentru acest cosmar este: 1. Iasi - Roman -- 90 de km 2. Drumuri prin Roman -- 20 de km 3. Roman - Iasi -- 90 de km 4. Drumuri prin Iasi -- 30 de km 5. Benzina -- 170 de ron. Cunosc oameni care isi fac plinul cu atatia bani. Pe ac si average de la OBC, imi arata in afara consum de 9.5 - 9.8. Rareori am depasit 120 de kmh. Pot spune ca am mers mai mult cu o medie de 100 de kmh. In oras sta undeva la 15-18, acel average de la obc. Am observat ca la plecare in forja, dar fara scartait de roti, am lasat o dara de aprox 100 de metri. Azi am facut asta. Dara era parca din dreptul tevii de esapement. Oare a scuipat benzina afara, oare sa fie asta una din problemele mele existentiale. Tot timpul am mers destul de normal, si in afara de data aceasta, in rest nu am observat aceste dare, sau sa scape benzina pe undeva. Dupa schimbul de ulei, si adaugarea unui aditiv de la Metabond, pe care am dat 180 de ron, m-a mancat in c_r, sa pun un fel de solutie pentru curatarea injectoarelor, in rezervor. Asta a fost acum vreo 3 saptamani. Intr-adevar din cate am vazut, nu prea pot sa ma incred in acul care indica benzina ramasa, pentru ca, atunci cand a indicat rosu si range din obc era "---", am parcat masina, cu gandul sa ma duc la urmatorul peco sa alimentez. Cand m-am suit inapoi in masina, acul era un pic deasupra primei linii, si range de 80 de km, care s-a mentinut pana ce am facut 60 de km (range 20 km) si apoi am alimentat. E ciudat nu? In fine electronica sa zicem ca are si ea hibele ei. Dar inainte de saptamana trecuta, toate parca erau in mintile lor. Inca o data zic, acul de sub turometru, indica in oras un consum super ok, daca merg constant, de 9-10, iar in accelerari, se duce in 20 si ceva, si revine la 9-10. macar 14 sa fie consumul dar... nici macar atat nu e. Average de la obc, imi indica acum 17-18, si nu mi-am batut joc niciodata de masina. Cu ce ar trebui sa incep. Ce sa le zic celor din service-uri? Sa imi faca un test la ce? La ce stie romanu' din service-uri, o sa zica ca daca mi-a trebui avion, atunci sa stau in banca mea. masina merge in rest superok. Acum are jante pe 15; fostul prop. avea pe 17, si a zis ca scotea un consum urban de 12 litri, ba mai mult a zis ca nu dadea a 5-a in oras, a 4-a foarte rar, iar a 3 -a din plin. Oare eu merg subturat? Si sa am un consum mai mare? Schimb la 2000 de ture, 2000 si ceva, si daca pot sa dau 5 dau, daca nu cu a 4-a si atat. Si fara accelerari inutile si bagari in seama. De unde sa incep! -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 8-February 08 Member No.: 1,464 Car: E34 Engine: M50 2,5 192CP ![]() |
Am observat si la mine ca nu te poti baza prea mult pe informatiile pe care le da obc cu privire la cantitatea de benzina din rezervor atunci cand mai am benzina putina, undeva spre minim. La mine incepe si acul sa varieaza in acea zona, asa ca asta nu e relevant. Avand in vedere si temuratul motorului la relanti, iti sugerez sa verifici sonda lambda, fie masori tu valorile cu un aparat de masura, fie mergi la un tester. De asemenea, fa si testul de gaze, daca sonda iti iese ca fiind in regula. Motorul meu are un tremurat puternic in relanti, fara sa varieze turometrul, care dispare aproape de tot cand scot mufa de la debitmetru. In rest masina merge ok, consumul e bun, asa ca sunt in dilema. Sa stii ca mai inainte aveam sonda moarta fara ca relantiul sa varieze prea mult, doar se simteau ceva gaze. Am descoperit asta punand-o pe un tester, nici nu ma asteptam sa fie ceva in neregula si am schimbat-o cu una noua. Nu te supara, dar decat sa cheltui pe nimicuri gen metabond si alte solutii (sunt sigur ca nu era nevoie de ele), mai bine ai da bani pe o verificare, ca sa stii cum stai.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Nu te supara, dar decat sa cheltui pe nimicuri gen metabond si alte solutii (sunt sigur ca nu era nevoie de ele), mai bine ai da bani pe o verificare, ca sa stii cum stai. +1 Decat sa faci teste de noxe, teste de avion cu reactie si etc. pune-o in Doamne-iarta-ma pe o diagnoza ca sa stii cum e si lambda si cum e tot decat sa-ti faci 15mii de procese de constiinta. Daca stai si te intrebi "oare ce sa fac?" masina nu o sa se repare singura niciodata. Pune mana si schimba o data rezervorul ala, ala e cel mai presant. Verifica furtunele de benzina de la motor sa nu fie crapate ca sa nu te trezesti ca mergi cu benzina taras dupa tine si poate mai iei si foc. Ce ai tu de facut e foarte simplu dar vad ca iti place sa te complici aiurea si sa dezvolti o suta de ipoteze. Ai doua lucruri de facut: 1. schimba rezervorul. 2. fa o diagnoza -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
+1 Decat sa faci teste de noxe, teste de avion cu reactie si etc. pune-o in Doamne-iarta-ma pe o diagnoza ca sa stii cum e si lambda si cum e tot decat sa-ti faci 15mii de procese de constiinta. Daca stai si te intrebi "oare ce sa fac?" masina nu o sa se repare singura niciodata. Pune mana si schimba o data rezervorul ala, ala e cel mai presant. Verifica furtunele de benzina de la motor sa nu fie crapate ca sa nu te trezesti ca mergi cu benzina taras dupa tine si poate mai iei si foc. Ce ai tu de facut e foarte simplu dar vad ca iti place sa te complici aiurea si sa dezvolti o suta de ipoteze. Ai doua lucruri de facut: 1. schimba rezervorul. 2. fa o diagnoza Eu sunt de acord cu tot ce s-a spus pana acum. Totusi ca sa schimb rezervorul trebuie sa am ce sa pun in loc. Deocamdata nu am ce sa pun in loc. Nu pot sa dau 200 de ron pe un rezervor, cand stiu ca daca as mai pune si transport m-ar ajunge in 300 de ron. Asa, ca, dragul meu "monteria", trimite-l si cu fan curier, si cu nemo, numai sa ajunga o data in Iasi. (scuze ca ma folosesc de reply la post-ul tau, "316i") -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 05:26 PM |