![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Am observat de cand am luat masina, ca daca mergeam cu geamul deschis imi intra miros de gaze, ca sa zic asa, de la esapament.
Am remediat problema, (2 garnituri de la toba finala, erau distruse, si le-am inlocuit), dar totusi daca e sa stai langa masina, adica afara din ea, si cu motorul pornit, mirosul de la gazele evacuate, e destul de intepator, si cam are tendinta sa ma ameteasca. Tin sa precizez, ca mirosul e unul ca un parfum de esenta foarte tare, adica miroase clar a compus chimic, folosit la fabricarea benzinei. Cand aveam diesel, singurul lucru care putea mirosi, era fumul evacuat, si acela daca se accelera masina. Mai mult de atat, acum ca e frig, nu stiu daca de la condens, si nici nu am stat sa urmaresc celelalte masini, dar cand stau la semafor, si am alte masini in spate, se vad aburi care ies pe teava de esapament (gaze, aburi). Zic asta, pentru ca nu este fum, ci ceva care se evapora foarte repede, dar care se vede cand este luminat. Ce ar trebui sa urmaresc. Sa fac un test de noxe. Din cate stiu, aceste teste de noxe, ajuta foarte mult sa vezi cum ruleaza motorul si daca e in mintile lui. Masina trage excelent. In ture urca foarte repede si motorul e liniar in acceleratie. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 115 Joined: 7-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,901 Car: E34 Engine: M50B20 ![]() |
In fine, ar mai fi o problema acum, la relanti, acul sta perfect la 600 de ture constant, oricum mai sus de 500, dar se simt mici trepidatii de la motor, ca si cum ar fi un relanti neregulat, dar acul sta in loc, nu se misca. La rece sunt mai evidente, la cald, sunt mai putin evidente, uneori chiar dispar. Exact asa e si la mine... ( la 700-800 rpm se blocheaza acul la mine ~ m50b20 /1991 ) This post has been edited by warhammer23: Oct 20 2009, 01:50 AM -------------------- "When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Exact asa e si la mine... ( la 700-800 rpm se blocheaza acul la mine ~ m50b20 /1991 ) Daca in rest nu ai probleme care sa le reprosezi masinii, nu se merita sa te complici. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 10:33 AM |