![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
cum se face corect schimbul de ulei la servo?
din cate stiu este un surub de golire la pompa de servo.... dar trebuie pornit motorul sa curga tot uleiul sau nu? iar cand pun uleiul nou este un surub de aerisire ceva sau se aeriseste singur traseul prin vasul de expansiune? Castrol ATF e bun? sau stiti altul mai bun? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
se aeriseste singura.dupa ce completezi la nivel cu noul ulei pornesti motorul si virezi de cateva ori stanga-dreapta pana la capat.posibil ca in timpul aerisirii sa auzi zgomote ciudate si sa simti niste trepidatii in volan.cand nu mai se aude nimic si volanul se invarte usor ai terminat
![]() recomand ca in momentul golirii sa incerci sa virezi stg-dr fara motor pornit.asa te asiguri ca iese si uleiul din caseta. -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 01:42 PM |