![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Parbrizul
Un parbriz curat este de o importanţă majoră pentru şofatul în siguranţă. Iarna, când parbrizul se abureşte deseori sau îngheaţă, este important să il putem dezaburi sau dezgheţa cât mai rapid cu putinţă. Coborâţi parasolarul cand porniti instalatia de dezghetare, pentru a scurta circularea aerului, asfel incat parbrizul să se dezgheţe mult mai repede. ![]() Dacă lăsaţi parasolarele ridicate, tot aerul care vine de la ventilaţie va circula către întreg interiorul autovehiculului si nu va avea efectul dorit imediat. Prin această manevra sporiţi siguranţa la volan, prin dezaburirea rapidă a parbrizului, fapt ce vă înlesneşte pornirea la drum. Sursa: http://www.skoda.ro/page.php?SM_ID=264&SL_ID=601[img][/img][img][/img] |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
azi dimineata,la -15/-20 grade, cate or fi fost: urc in masina, pornesc motorul, in la 30 de sec parbrizul era aburito-inghetat. am pornit aerul si, departe de a fi motorul incalzit, in inca 30 de sec parbrizul era numai bun de plecat (cu aer rece suflat in parbriz). probabil ca este suficient ca aerul ala sa nu mai lase aburii de la respiratie sa ajunga la sticla, altfel nu imi explic.
p.s. nu am aer conditionat. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 30th June 2025 - 01:14 AM |