![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
cum se face corect schimbul de ulei la servo?
din cate stiu este un surub de golire la pompa de servo.... dar trebuie pornit motorul sa curga tot uleiul sau nu? iar cand pun uleiul nou este un surub de aerisire ceva sau se aeriseste singur traseul prin vasul de expansiune? Castrol ATF e bun? sau stiti altul mai bun? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
imbusul de sub pompa il stiu la ala ma refeream....
deci sa nu pornesc motorul cat schimb uleiul ...asta am inteles si aerisirea pe unde se face pana la urma? cu seringa pot sa scot doar uleiul din vasul de expansiune dar cantitatea ce a mai mare e in caseta, in pompa de servo si in conducte ulei de care recomandati, ce norma e buna ? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 01:46 PM |