![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
cum se face corect schimbul de ulei la servo?
din cate stiu este un surub de golire la pompa de servo.... dar trebuie pornit motorul sa curga tot uleiul sau nu? iar cand pun uleiul nou este un surub de aerisire ceva sau se aeriseste singur traseul prin vasul de expansiune? Castrol ATF e bun? sau stiti altul mai bun? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
metoda recomandata acolo e scoaterea furtunului.
Dar se poate si mai elegant, am vazut un inbus sub pompa de servo, presupun ca e pentru golire. Nu stiu daca trebuie sa mearga motorul pentru golirea totala, dar eu n-as merge fara ulei in pompa ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 02:43 AM |