![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Cautam ceva pe net, am dat intamplator de un topic asemanator prin Japonia si am sesizat oare-si-ce asemanari cu partea asta a globului.
Mai exact cred ca e interesant de vazut pana unde poate ajunge ignoranta , nepasarea, grosimea la şoric in ceea ce tine de mentenanta/"bricolajul" masinilor pe care noi tocmai ce le-am cumparat la un moment-dat; lucruri descoperite ulterior momentului vanzarii. Sunt de pus aici si eventualele "modificari" gen fantele de ventilatie vopsite in culoare tip "racing" ![]() ex. 1: dupa ce am cumparat dricul si m-am uitat si eu cu lupa pe lumina la motor am descoperit 'ta mai şurubul infipt in blocul motor ca sa tina rola intinzatoare la un anumit punct, sa nu scartaie sau naiba stie ce. Am inlocuit intinzatorul care era stricat si acum am de bibilit pe la role ca se aude uneori un scartait. ex. 2: la 7'ar am descoperit cand am dezmembrat calul ca grupul de butoane pentru actionarea geamurilor era prins cu leocoplast in partea de jos ca sa se faca niste contacte acolo, altfel nu mergeau geamurile. Solutia a functionat pana l-am dat la gunoi ![]() ex. 3: la 7'ar aveam 4 cauciucuri slickuri si pana pe rezerva. Pasul 1 am pus ce-am gasit "cu carne", pasul 2 Dunlop SP Sport 9000. ![]() ex. 4: la dric fostul proprietar si chiar si tatal acestuia sustinau ca avea o revizie facuta curand, cu consumabile schimbate (incl. placute de frana). Pe autostrada, dupa o saptamana, s-a aprins marotul de avertizare pt. schimb placute frana. De asemenea, mai erau praf niste lucruri pe acolo, nimic nou pt. .ro. Evident s-au luat masuri. ex. 5: pe dric am mostenit un avansat sistem hi-fi hi-end multimedia ( ![]() ![]() Sper sa fie de un oare-care interes topicul. ![]() Enjoy! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
La 2002 aveam gauri mici in podea 'reparat' cu fibra de sticla. Foarte bun. Au pus generos, si peste podea unde inca era buna. Fibra fiind impermeabila, apa odata intrat intre podea si fibra a stat acolo pana s-a macat metal de tot. Aceasi descoperire am facut si pe aripa spate. Am ramas cu gauri imense dupa ce am scos fibra de sticla si am curatat tot ce era ruginit.
Tot la 2002, au pus un etrier de frana pentru roata stanga fata pe roata dreapta fata. Merge, numai ca surub de aerisire e acuma pe partea inferioara al etrierului... Tot la 2002, au inlocuit cardan fara sa greseaza crucele. Deci s-au distrus in scurt timp. La septar am gasit circuit de faruri de ceata fata in LKM arsa, reparat cu un fir subtire de tot care evident s-a ars si asta, si termostat scos ca evident raceste mai bine asa... -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 07:36 AM |