![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Am facut acest nou topic, din motive strict financiare. In ultimul timp cred ca s-a intamplat ceva cu masina, iar acest ceva il simt doar la buzunar.
Nu pot sa inteleg cum o masina care mergea normal, cu un consum decent, apropiat de cel al producatorului, intr-o sapt. s-a transformat intr-un vis urat. Scenariul pentru acest cosmar este: 1. Iasi - Roman -- 90 de km 2. Drumuri prin Roman -- 20 de km 3. Roman - Iasi -- 90 de km 4. Drumuri prin Iasi -- 30 de km 5. Benzina -- 170 de ron. Cunosc oameni care isi fac plinul cu atatia bani. Pe ac si average de la OBC, imi arata in afara consum de 9.5 - 9.8. Rareori am depasit 120 de kmh. Pot spune ca am mers mai mult cu o medie de 100 de kmh. In oras sta undeva la 15-18, acel average de la obc. Am observat ca la plecare in forja, dar fara scartait de roti, am lasat o dara de aprox 100 de metri. Azi am facut asta. Dara era parca din dreptul tevii de esapement. Oare a scuipat benzina afara, oare sa fie asta una din problemele mele existentiale. Tot timpul am mers destul de normal, si in afara de data aceasta, in rest nu am observat aceste dare, sau sa scape benzina pe undeva. Dupa schimbul de ulei, si adaugarea unui aditiv de la Metabond, pe care am dat 180 de ron, m-a mancat in c_r, sa pun un fel de solutie pentru curatarea injectoarelor, in rezervor. Asta a fost acum vreo 3 saptamani. Intr-adevar din cate am vazut, nu prea pot sa ma incred in acul care indica benzina ramasa, pentru ca, atunci cand a indicat rosu si range din obc era "---", am parcat masina, cu gandul sa ma duc la urmatorul peco sa alimentez. Cand m-am suit inapoi in masina, acul era un pic deasupra primei linii, si range de 80 de km, care s-a mentinut pana ce am facut 60 de km (range 20 km) si apoi am alimentat. E ciudat nu? In fine electronica sa zicem ca are si ea hibele ei. Dar inainte de saptamana trecuta, toate parca erau in mintile lor. Inca o data zic, acul de sub turometru, indica in oras un consum super ok, daca merg constant, de 9-10, iar in accelerari, se duce in 20 si ceva, si revine la 9-10. macar 14 sa fie consumul dar... nici macar atat nu e. Average de la obc, imi indica acum 17-18, si nu mi-am batut joc niciodata de masina. Cu ce ar trebui sa incep. Ce sa le zic celor din service-uri? Sa imi faca un test la ce? La ce stie romanu' din service-uri, o sa zica ca daca mi-a trebui avion, atunci sa stau in banca mea. masina merge in rest superok. Acum are jante pe 15; fostul prop. avea pe 17, si a zis ca scotea un consum urban de 12 litri, ba mai mult a zis ca nu dadea a 5-a in oras, a 4-a foarte rar, iar a 3 -a din plin. Oare eu merg subturat? Si sa am un consum mai mare? Schimb la 2000 de ture, 2000 si ceva, si daca pot sa dau 5 dau, daca nu cu a 4-a si atat. Si fara accelerari inutile si bagari in seama. De unde sa incep! -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
Alex, verifica si furtunul de retur benzina de sub capota, poate s-a fisurat si iti scapa benzina pe-acolo, poate s-a stricat colierul care il strange si pierzi pe langa el. Daca problema ta e sub capota, ar trebui sa ai un miros de benzina in zona parbrizului cand ai motorul pornit si capota ridicata, cred ca asta ar trebui sa verifici in primul rand. Mai ales ca spui ca masina merge perfect, benzina pierduta pe circuitul de retur nu se simte in mersul masinii. Al doilea lucru pe care l-as verifica e zona rezervorului, sa nu ai vreo fisura pe-acolo. Si nu mai pune toate prostiile in rezervor, solutia aia de curatare nu face decat sa iti curete peretii rezervorului si sa iti bage in filtre toata mazga aia (si prin pompa de benzina din rezervor). Daca nu ai incredere in mersul injectoarelor le scoti si mergi cu ele in buzunar la service, unde le testeaza pe rampa si curata cu ultrasunete, nu cu diluanti, dupa care verifica din nou jetul de pulverizare. In felul asta nu te doare capul.
Si varianta lui TiL cu drumurile scurte e buna pentru consumul mare din oras, dar nu il explica pe cel de in afara. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Alex, verifica si furtunul de retur benzina de sub capota, poate s-a fisurat si iti scapa benzina pe-acolo, poate s-a stricat colierul care il strange si pierzi pe langa el. Daca problema ta e sub capota, ar trebui sa ai un miros de benzina in zona parbrizului cand ai motorul pornit si capota ridicata, cred ca asta ar trebui sa verifici in primul rand. Mai ales ca spui ca masina merge perfect, benzina pierduta pe circuitul de retur nu se simte in mersul masinii. Al doilea lucru pe care l-as verifica e zona rezervorului, sa nu ai vreo fisura pe-acolo. Si nu mai pune toate prostiile in rezervor, solutia aia de curatare nu face decat sa iti curete peretii rezervorului si sa iti bage in filtre toata mazga aia (si prin pompa de benzina din rezervor). Daca nu ai incredere in mersul injectoarelor le scoti si mergi cu ele in buzunar la service, unde le testeaza pe rampa si curata cu ultrasunete, nu cu diluanti, dupa care verifica din nou jetul de pulverizare. In felul asta nu te doare capul. Si varianta lui TiL cu drumurile scurte e buna pentru consumul mare din oras, dar nu il explica pe cel de in afara. Multumesc si tie, Mihai, pentru o eventuala solutie. Ceea ce zici tu sa verific, e in stationare, pp. Totusi in mers, se simte un miros, de amestec, de benzina, dar nici a benzina 100% nu miroase. Oricum e un miros. A fost de cand am luat masina, nu de ieri sau de azi. Am sudat toba, am cumparat 2 garnituri la finala, inca nu le-am pus, sau le-am pus, nu mai stiu. Oricum a fost sudata, garniturile daca le-am pus ar veni in plus. Oare acest miros, e lipsa catalizatorului de la finala?Oare acest miros, ar trebui sa spuna mai mult despre consumul de benzina exagerat? Oricum, chiar daca pui mai putina benzina, nivelul din rezervor tot se clatina, doar nu sta incremenit cand mergi. Deci benzina tot ajunge cand si cand la spartura. Daca totusi esti ferm convins ca nu e de la rezervor, probabil ca pierzi prin alta parte. Ideea lui MeHigh cu returul e foarte buna. Trebuie incercat si asta. Oricum eu cred ca tu PIERZI benzina, nu o CONSUMI. Til are si el dreptate cu consumul la rece. Eu fac in fiecare dimineata 2,5 km pana la servici si apoi seara, cu motorul rece, din nou 2,5km pana acasa. Acul nu ajunge niciodata aproape la temp normala. Consumul meu obisnuit E30 316i M40 in regimul asta este 14% vara si 15% iarna. Asta e.... Dar nu cred ca la tine este aceasta problema. Laur sunt convins ca nu curge atunci cand pun mai putina benzina. Tot timpul cand opresc masina, ma uit sub rezervor, si stiu ca ar trebui sa miroase sau sa fie umed in zona respectiva, dar e perfect uscat. Si stiu si cum ar trebui sa fie atunci cand pe acolo curge. Cand a curs, simteam mirosul de la 2-3 metri. Deci... -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th July 2025 - 01:18 AM |