![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Am o problema. Motorasul de la portbagaj de la inchiderea centralizata functioneaza invers. Cand deschid portbagajul se inchide masina si cand deschid masina se incuie portbagajul
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Fiind vorba de curent continuu, eu n-as inversa alimentarea. Risti sa prajesti jucaria. Pai tocmai asa functioneaza motoarele alea: cele 2 fire sunt normal neconectate. Cand primeste comanda "inchis" unul se face + si celalalt GND. Cand primeste comanda "deschis" se fac pe dos: primul devine GND si al doilea +. Celelalte 2 fire probabil sunt CAN-ul. Alea poti sa le inversezi dar nu te ajuta. Tudor, wake up! Buna dimineata! CAN-bus la centralizata pt E28??? The safe way este sa cauti dupa codul modulului central pe net sa gasesti un manual, o schema ceva sa poti verifica daca tot este legat corespunzator. Daca-i nou si toate-s legate cum trebuie, dus direct in garantie. Si ultima chestie, fizic vorbind poate merge montat "invers". Asta asa, ca supozitie, ca nu stiu exact ce ai tu acolo ![]() Nu cred ca instalatia este noua asa ca nu cred ca se discuta de garantie. Ideea cu schema electrica sigur ca e buna, doar sa gasesti una corecta. Eu, desi am o gramada de materiale, nu am nimic pt E28 din pacate. -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 06:59 AM |