![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Am observat de cand am luat masina, ca daca mergeam cu geamul deschis imi intra miros de gaze, ca sa zic asa, de la esapament.
Am remediat problema, (2 garnituri de la toba finala, erau distruse, si le-am inlocuit), dar totusi daca e sa stai langa masina, adica afara din ea, si cu motorul pornit, mirosul de la gazele evacuate, e destul de intepator, si cam are tendinta sa ma ameteasca. Tin sa precizez, ca mirosul e unul ca un parfum de esenta foarte tare, adica miroase clar a compus chimic, folosit la fabricarea benzinei. Cand aveam diesel, singurul lucru care putea mirosi, era fumul evacuat, si acela daca se accelera masina. Mai mult de atat, acum ca e frig, nu stiu daca de la condens, si nici nu am stat sa urmaresc celelalte masini, dar cand stau la semafor, si am alte masini in spate, se vad aburi care ies pe teava de esapament (gaze, aburi). Zic asta, pentru ca nu este fum, ci ceva care se evapora foarte repede, dar care se vede cand este luminat. Ce ar trebui sa urmaresc. Sa fac un test de noxe. Din cate stiu, aceste teste de noxe, ajuta foarte mult sa vezi cum ruleaza motorul si daca e in mintile lui. Masina trage excelent. In ture urca foarte repede si motorul e liniar in acceleratie. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Eu zic sa uiti complet problema cu aceste consumuri pana iti rezolvi rezervorul. Nu ai de unde sa stii daca nu cumva a pierdut pe acolo, poate s-a modificat spartura, etc. Asa ca nu te mai zbuciuma inutil.
N-am prea urmarit acel topic legat de rezervor, dar nu il poti lipi? -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Eu zic sa uiti complet problema cu aceste consumuri pana iti rezolvi rezervorul. Nu ai de unde sa stii daca nu cumva a pierdut pe acolo, poate s-a modificat spartura, etc. Asa ca nu te mai zbuciuma inutil. N-am prea urmarit acel topic legat de rezervor, dar nu il poti lipi? Nu cred Laur ca se merita asta. Cu siguranta ca se poate lipi. Ar fi cred, mai mult de munca, de lipit (identificat spartura, cumparat lipici special pentru plastic, umplut rezervor si testat). Am inteles ca in timp benzina actioneaza asupra lipiciului, si... risc sa patesc una si mai si. Asa macar stiu ca mai mult de 20 de litri nu intra. La 50 de ron, cat am primit oferte, mai bine iau unul nou (SH defapt). E aceesi munca, pana la urma. Acum revenind la chestia cu consumul. Din cate stiu rezerva la e34 525, e de 8 litri. Deci daca am pus 17 litri, atunci, raman doar 8-9 litri care ar trebui sa ii calculez efectiv pana sa se aprinda becul rosu. O sa pun un alt rezervor pana la urma, dupa care o sa fac plinul si promit ca nu o sa calc masina. O sa fac apoi un test de consum. Of, dar mai e cale lunga pana atunci. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 01:59 AM |