Kawasaki GPZ900R, Vaca mea |
Kawasaki GPZ900R, Vaca mea |
Sep 15 2009, 09:51 AM
Post
#1
|
|
zijdelings geļnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Cum am promis, va prezint ultima achizitia mea motorizata. De data asta cu mai putin roti si alt marca. Am cautat si motociclete BMW, am facut si o proba pe un Ural, care e o copie dupa un BMW pre-istoric, am vazut preturi la Ural noi (da, noi, cu Euro 3, reprezentant in bucuresti!), am visat si de un Moto Guzzi 850T3, am surabarit si la o Kawasaki ZZR1100 pentru ca nici nu pornea cand am venit s-a vad, dar pana la urma am ajuns la acel exemplar de Kawasaki GPZ900R.
De ce? Pentru ca buget am limitat la 2000 Euro, pentru care vrioam sa cumpar ceva pe care ma simt bine, ceva care nu era prea abuzat, ceva la care sa nu cere un pret exagerat de mare. Si asta sa gaseste cu greu. Motocicleta am cumparat-o de la cineva din Campina (cel langa breaza). Cand am mers s-o vad, nu ma astepteam sa-mi place, din poze nu arata bine dpdvd designului, dar pretul de 750 Euro a fost destul de tentant. Cand am ajuns acolo am gasit un frumos exemplar, din '87, cauciucuri noi, lant si pinioane noi, fara urme grave de cazaturi, drept si chiar curat. Singur buba parea sa fie baterie, care nu mai tinea deloc. Motor insa a pornit la prima cheie cu un booster. In spatele casei era un poligon, unde m-am simtit imediat foarte bine la ghidon. Chiar daca are 250kg cu plin facut, motocicleta sa manevreaza usor si la viteze mici. Asta mi s-a parut important, pentru ca vreau s-o folosesc si in oras ca trasport zilnic. Ulterior am cicit pe net ca Kawasaki afacut efort de design mare ca sa obtine o motocicleta de capaciate mare si o manevrabilitate de o motocicleta mai mica. Cutie schimba bine, frana bune, acceleratie controlabila, nu am reusit sa gasesc ceva care impiedica achizitia. In relealite mi s-a parut ca arate mai bine decat in poze. Singur inconvenienta a fost ca motocicleta era adus in 2007 in tara, si nu a fost inmatriculat. Am mai dormit o noapte, ma am uitat pe net daca am de asteptat vreo problema la inmatriculare, si o zi dupa vizionare am sunat proprietarul si am cumparat motocicleta. Asa m-am ales cu un Kawasaki GPZ900R model A3, din 1987, 900cmc, 110cp, 41000km la bord. Model a fost introdus pe piata in 1984, si atunci era cea mai rapida motocicleta de productia parca. Este primul motor de Kawasaki racit cu apa, si cu 16 supape. Bloc a fost folosit adaptat si la legendarul ZZR1100. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Oct 17 2009, 06:00 PM
Post
#2
|
|
73% BMW corupt Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP |
EU recunosc, nu am nici o legatura cu motocicletele, dar sunt curios, ce inseamna diferenta asta intre japoneze si restul lumii? Bart, de ce zici ca mai bine ceva italian sau chiar comunist?
-------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
Oct 17 2009, 10:01 PM
Post
#3
|
|
zijdelings geļnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
EU recunosc, nu am nici o legatura cu motocicletele, dar sunt curios, ce inseamna diferenta asta intre japoneze si restul lumii? Bart, de ce zici ca mai bine ceva italian sau chiar comunist? E poate la fel ca masini nemtesti si masini Japonezi. Mai mult ca la masini, Japonezi au facut o gramada de motociclete care multe sunt incadrate sub clasificare UJM, Universal Japanese Motorcycle, pentru ca aveau caracteristice similare: 4 cilindrii in linie, 4 timpi, racit cu aer, etc. Marciile conoscuta Japoneze au copiat mult intre ei. Pe langa asta erau marcile Americane si Europeane, care erau diferiti, configuratie de motor mai deosebiti, o identitate si istoria stabilita si conoscuta pentru Europeeni. Pentru mine o motocicleta este ceva care nu trebuie sa fie neaparat rapid, fiabil, economic, util. Trebuie sa fie ceva cu caracter. Din cauza asta m-am orienat catre Italience (visez in continuare de un Moto Guzzi Le Mans, sau Moto Guzzi 850T3), si chiar comuniste (copiati dupa BMW, dar originalul fiind foarte scump). Dar nu am gasit ceva sa-mi place foarte mult, si am dat peste GPZ asta, care chiar imi place mult. Nu ma asteptam, dar am placut din moment cand am vazut. GPZ fost ceva deosebit cand a fost introdus, a ridicat standarde noi, sunt oameni pasionati peste toate lumea, si in ziua de azi este inca o motocicleta foarte buna, si de oras, si de touring, si are mai mult putere decat eu pot sa folosesc. Dezavantaje, cum am zis mai sus, ma deranjeaza un sunet din bloc, dar cum a scris pe net undeva un Englez care a avut GPZ: "the engine sounded like someone applying a chain saw to a bucket of bolts... Who cares?". Se pare ca e o problema conoscuta si remediabila. Cu Sconx am avut o scurta schimb de mesaje private inainte sa cumpar GPZ-ul, pentru ca avea de vanzare o Ducati 350GT la un pret foarte bun. M-a tentat pentru ca e Ducati, dar nu am continuat pentru ca avea 350cmc 2 paralel si imi doream ceva mai mare, si configuratie de 2 cilindrii paralel nu prea imi place, subiectiv. Daca ar fi fost un Moto Guzzi vechuti la un pret european probabil as fi fost clientul lui. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th June 2024 - 08:52 PM |