![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Am observat de cand am luat masina, ca daca mergeam cu geamul deschis imi intra miros de gaze, ca sa zic asa, de la esapament.
Am remediat problema, (2 garnituri de la toba finala, erau distruse, si le-am inlocuit), dar totusi daca e sa stai langa masina, adica afara din ea, si cu motorul pornit, mirosul de la gazele evacuate, e destul de intepator, si cam are tendinta sa ma ameteasca. Tin sa precizez, ca mirosul e unul ca un parfum de esenta foarte tare, adica miroase clar a compus chimic, folosit la fabricarea benzinei. Cand aveam diesel, singurul lucru care putea mirosi, era fumul evacuat, si acela daca se accelera masina. Mai mult de atat, acum ca e frig, nu stiu daca de la condens, si nici nu am stat sa urmaresc celelalte masini, dar cand stau la semafor, si am alte masini in spate, se vad aburi care ies pe teava de esapament (gaze, aburi). Zic asta, pentru ca nu este fum, ci ceva care se evapora foarte repede, dar care se vede cand este luminat. Ce ar trebui sa urmaresc. Sa fac un test de noxe. Din cate stiu, aceste teste de noxe, ajuta foarte mult sa vezi cum ruleaza motorul si daca e in mintile lui. Masina trage excelent. In ture urca foarte repede si motorul e liniar in acceleratie. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Atat de multe cauze, si ar cam trebui sa le incerc pe toate.
Va multumesc tuturor pentru eventualele solutii si cine stie poate - in curand - rezolvari. In fine, ar mai fi o problema acum, la relanti, acul sta perfect la 600 de ture constant, oricum mai sus de 500, dar se simt mici trepidatii de la motor, ca si cum ar fi un relanti neregulat, dar acul sta in loc, nu se misca. La rece sunt mai evidente, la cald, sunt mai putin evidente, uneori chiar dispar. nahor, de la care am luat masina, a zis ca e o bobina cu pricina, si ca sa nu imi bat capul prea mult. Nu mi l-am batut pana azi, cand am alimentat (din cauza ca am rezervorul spart, si nu pot depasi bariera de 100 de ron, dar si atunci e cu probleme) si am pus de 70 de ron benzina, de la OMV, cred ca vreo 17 litri. Range = 144 km, dupa 20 km parcursi prin oras, mers lejer, faruri, casetofon (auditie standard), incalzire si dezaburire geam - s-a aprins rosu si range 43 de km. E prima data cand vad asa ceva. Nu mi s-a intamplat pana acum o asemenea faza. Ba mai mult, am incercat sa merg pe drum drept cu a 5-a, constant, 50-60 kmh - acul indica consum de 8-9 litri, ceasul digital de pe OBC 4 - 15.5 - 16.1 . Totusi si daca ar fi luat 16, tot ar fi trebuit sa fac macar 100 de km in oras. Mi s-a mai intamplat ca range-ul sa se modifice de la o zi la alta, in functie de stilul de mers, dar azi nu am facut decat sa alimentez si sa merg 20 de km prin oras. Ce ar trebui sa fac? Sa o vand poate!!! ![]() Ma gandesc ca toate astea, mic tremurat la rece, dar fara variatii de turatii, amestec bogat etc... plus altele care nu le stiu dar pot fi - au culminat acum cu acest consum monstruos? This post has been edited by reactor_share: Oct 17 2009, 12:54 AM -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Si vremea rece are un cuvant de spus la consum.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 08:03 PM |