![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Am observat de cand am luat masina, ca daca mergeam cu geamul deschis imi intra miros de gaze, ca sa zic asa, de la esapament.
Am remediat problema, (2 garnituri de la toba finala, erau distruse, si le-am inlocuit), dar totusi daca e sa stai langa masina, adica afara din ea, si cu motorul pornit, mirosul de la gazele evacuate, e destul de intepator, si cam are tendinta sa ma ameteasca. Tin sa precizez, ca mirosul e unul ca un parfum de esenta foarte tare, adica miroase clar a compus chimic, folosit la fabricarea benzinei. Cand aveam diesel, singurul lucru care putea mirosi, era fumul evacuat, si acela daca se accelera masina. Mai mult de atat, acum ca e frig, nu stiu daca de la condens, si nici nu am stat sa urmaresc celelalte masini, dar cand stau la semafor, si am alte masini in spate, se vad aburi care ies pe teava de esapament (gaze, aburi). Zic asta, pentru ca nu este fum, ci ceva care se evapora foarte repede, dar care se vede cand este luminat. Ce ar trebui sa urmaresc. Sa fac un test de noxe. Din cate stiu, aceste teste de noxe, ajuta foarte mult sa vezi cum ruleaza motorul si daca e in mintile lui. Masina trage excelent. In ture urca foarte repede si motorul e liniar in acceleratie. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 8-February 08 Member No.: 1,464 Car: E34 Engine: M50 2,5 192CP ![]() |
Pt. E34 testerul nu iti spune prea multe, sistemul e destul de zgarcit in a oferi informatii.
Referitor la problema ta, eu am facut test de gaze la M50 fara vanos pt. ca imi intrerupea in mers (la tester mi-a iesit semnal lambda sporadic slab). Am rezolvat intreruperea, era un fir de la lambda, am schimbat mufa cu totul. La test mi-a iesit perfect in ture (sonda are 10 mii de km), dar la relanti imi ieseau mari hidrocarburile. Nu am mai repetat testul dupa ce am remediat cu firul la lambda, deci nu pot sa zic cum sunt gazele acum. Totusi simt si eu, inca, un miros intepator cand e la relanti. Consumul e normal. Cand am facut testul, mi s-a spus ca rezultatul de la relanti se poate datora unuia sau mai multor injectoare care nu lucreaza perfect la relanti si mi s-a recomandat curatarea acestora la ultrasunete si verificarea. Am povestit toate astea, in caz ca te ajuta cu ceva, desi nu am dat si o solutie concreta. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Cand am facut testul, mi s-a spus ca rezultatul de la relanti se poate datora unuia sau mai multor injectoare care nu lucreaza perfect la relanti si mi s-a recomandat curatarea acestora la ultrasunete si verificarea. Si la mine la ITP tot cam asa ceva se intampla, in ture ieseau foarte bine noxele, la relanti nu stateau insa permanent in limita, si mi-a spus cel care era sef la ITP la service-ul respectiv ca trebuie curatate injectoarele. Totusi eu am impresia ca asta e recomandarea pe care o fac cei de la ITP tuturor cand nu ies noxele, si nu sunt 100% convins ca asta e. Oricum, la mine motorul are 197k km si merge perfect, nu simt niciun miros nici in masina si nici afara, nici macar daca miros gazele de esapament, relanti-ul sta perfect constant in turatie, asa ca nu am motive sa incerc sa curat injectoarele sau sa fac altceva. Sper sa nu cobesc si sa se intample acum ceva ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 11:53 PM |