![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Am observat de cand am luat masina, ca daca mergeam cu geamul deschis imi intra miros de gaze, ca sa zic asa, de la esapament.
Am remediat problema, (2 garnituri de la toba finala, erau distruse, si le-am inlocuit), dar totusi daca e sa stai langa masina, adica afara din ea, si cu motorul pornit, mirosul de la gazele evacuate, e destul de intepator, si cam are tendinta sa ma ameteasca. Tin sa precizez, ca mirosul e unul ca un parfum de esenta foarte tare, adica miroase clar a compus chimic, folosit la fabricarea benzinei. Cand aveam diesel, singurul lucru care putea mirosi, era fumul evacuat, si acela daca se accelera masina. Mai mult de atat, acum ca e frig, nu stiu daca de la condens, si nici nu am stat sa urmaresc celelalte masini, dar cand stau la semafor, si am alte masini in spate, se vad aburi care ies pe teava de esapament (gaze, aburi). Zic asta, pentru ca nu este fum, ci ceva care se evapora foarte repede, dar care se vede cand este luminat. Ce ar trebui sa urmaresc. Sa fac un test de noxe. Din cate stiu, aceste teste de noxe, ajuta foarte mult sa vezi cum ruleaza motorul si daca e in mintile lui. Masina trage excelent. In ture urca foarte repede si motorul e liniar in acceleratie. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
P.S: N-am mai auzit pe altcineva sa vrea sa-si faca test de noxe sa vada ce scoate masina pe burlan, esti primul ![]() Eu am fost primul care a facut testul de noxe la Audi 80 acum vreo 2 ani ca sa vad daca o sa ma incadrez la ITP sau nu ![]() PS. L-am trecut. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Eu am fost primul care a facut testul de noxe la Audi 80 acum vreo 2 ani ca sa vad daca o sa ma incadrez la ITP sau nu ![]() PS. L-am trecut. Cand am omologat motorul a iesit bine la noxe cu traseu de inox, intermediara borla si finala SuperSprint de M3 E30. Asa ca nu e nimic iesit din comun... Adica pot reseta la tine eventuale erori, precum cea de la airbag, si mai mult de atat, pot face vreun diagnostic? M-as bucura foarte mult sa stiu, ca ma duc la cineva de incredere. De exemplu, debitmetrul, sonda lambda, bujiile, bobinele pot afla in ce stare sunt? Sau ce fel de erori sau eventuale nereguli se pot afla la un astfel de test? Poti sa vezi codurile de eroare care ti le da ECU. Bujiile le scoti si te uiti la ele, nu are diagnoza de unde sa stie in ce stare sunt bujiile. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Cand am omologat motorul a iesit bine la noxe cu traseu de inox, intermediara borla si finala SuperSprint de M3 E30. Asa ca nu e nimic iesit din comun... Poti sa vezi codurile de eroare care ti le da ECU. Bujiile le scoti si te uiti la ele, nu are diagnoza de unde sa stie in ce stare sunt bujiile. Stiam ca vb prostii cand am zis de bujii. De abia astept sa vad ce o sa imi zica tester-ul. Il astept la Laur (Shark) sa vina in Iasi. Si atunci o sa fac un nou topic. Deocamdata multumesc. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 04:12 AM |