![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Am observat de cand am luat masina, ca daca mergeam cu geamul deschis imi intra miros de gaze, ca sa zic asa, de la esapament.
Am remediat problema, (2 garnituri de la toba finala, erau distruse, si le-am inlocuit), dar totusi daca e sa stai langa masina, adica afara din ea, si cu motorul pornit, mirosul de la gazele evacuate, e destul de intepator, si cam are tendinta sa ma ameteasca. Tin sa precizez, ca mirosul e unul ca un parfum de esenta foarte tare, adica miroase clar a compus chimic, folosit la fabricarea benzinei. Cand aveam diesel, singurul lucru care putea mirosi, era fumul evacuat, si acela daca se accelera masina. Mai mult de atat, acum ca e frig, nu stiu daca de la condens, si nici nu am stat sa urmaresc celelalte masini, dar cand stau la semafor, si am alte masini in spate, se vad aburi care ies pe teava de esapament (gaze, aburi). Zic asta, pentru ca nu este fum, ci ceva care se evapora foarte repede, dar care se vede cand este luminat. Ce ar trebui sa urmaresc. Sa fac un test de noxe. Din cate stiu, aceste teste de noxe, ajuta foarte mult sa vezi cum ruleaza motorul si daca e in mintile lui. Masina trage excelent. In ture urca foarte repede si motorul e liniar in acceleratie. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Mai Alex, da tu-ti faci cam multe probleme cu masina aia. E foarte buna, ce-ai cu ea? Daca trage bine si urca in ture care-i problema? Ca-i miroase esapamentul? Poate merge un pic mai bogat. Eu daca pornesc iarna E30 in garaj si nu il scot de-acolo aproape nu se mai poate sta, iti dau lactrimile de la mirosul ala iute de amestec bogat. Cand se incalzeste totul e ok. Ce are E34, consuma mult?
In plus nu prea vad unde in Iasi sa faci un test de noxe calumea. Poate la RAR. Restul sunt niste senzori din aia obositi, incalziti cu bricheta ca sa iasa noxele pt cate un amarat la ITP ![]() Aburul ala care iese in spate esti sigur ca-i anormal? Poate sunt gaze calde normale (vapori de apa). Ti s-a parut ca scoate mai multe gaze decat alte masini? Zii mai bine daca ai rezolvat cu becul de la airbag. -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Mai Alex, da tu-ti faci cam multe probleme cu masina aia. E foarte buna, ce-ai cu ea? Daca trage bine si urca in ture care-i problema? Ca-i miroase esapamentul? Poate merge un pic mai bogat. Eu daca pornesc iarna E30 in garaj si nu il scot de-acolo aproape nu se mai poate sta, iti dau lactrimile de la mirosul ala iute de amestec bogat. Cand se incalzeste totul e ok. Ce are E34, consuma mult? In plus nu prea vad unde in Iasi sa faci un test de noxe calumea. Poate la RAR. Restul sunt niste senzori din aia obositi, incalziti cu bricheta ca sa iasa noxele pt cate un amarat la ITP ![]() Aburul ala care iese in spate esti sigur ca-i anormal? Poate sunt gaze calde normale (vapori de apa). Ti s-a parut ca scoate mai multe gaze decat alte masini? Zii mai bine daca ai rezolvat cu becul de la airbag. Intr-adevar imi fac cam multe probleme. De consumat daca merg linistit, imi ia 12-14. Oricum nu trec de 14. Dumnezeu cu mila daca, vrei sa faci slalom prin oras, dar asta e alta poveste. Amestecul scos pe esapament, e destul de bogat. Eu nu am avut benzina pana acum, si pe cine stiam cu motoare pe benzina, au motoare de maxim 1.6, si nu i-am auzit sa se planga vreodata de asa ceva. Inteleg ca motorul are o varsta, dar eram curios, in privinta compozitiei amestecului, ca stiu ca poate determina, mai mult sau mai putin, starea motorului. Cu martorul de la airbag, nu am rezolvat nimic. Oricum se stinge pana la urma, iar faza ca se stinge pana la urma, ar insemna ca nu are nimic. Adica in manul nu am vazut chestia asta prezentata ca o anomalie a airbag-ului. Numai daca sta aprins in continuu, ar fi problema, sau daca ar flash-ui. iar la mine, sta 2-3 minute atat. O sa merg la un tester pana la urma. oricum vreau un test al intregii masini. This post has been edited by reactor_share: Oct 14 2009, 08:25 PM -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Si e32 are un miros mai dubios la esapament. S-a mai lasat de cand am debitmetru bun si sonda lambda noua, dar nu miroasa ca alte masini. Cred ca e de la katalyzator. Abur iese si la mine, muuult, sunt motoare mare cu tevi de esapament mari si cred ca e normal. Daca toate lumea mergea cu motoare de cel putin 2,5 nici nu observai la tine.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 11:53 PM |