![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Salutare, sunt nou pe aici! Sper sa nu fac prea multe prostii pana ma dumiresc cum stau treburile cu postarile! Vaporasul este la mine din luna mai, anul trecut! De cand l-am luat, i-am schimbat traseul de evacuare (inox are acum) plus catalizatoarele, discurile de frana, placutele, sabotii (pentru frana de mana), toate noi! Schimbat uleiuri la diferential, la cutia de viteze (plus filtru), filtrul de benzina si un proiector de ceata care era spart. Montat alarma cu pornire din telecomanda si raza de 1500m, curatat sistemul de injectie (nu ca as fii avut probleme, dar imi place sa stiu eu ca totul este in regula) si cam atat. Merge bine, nu am probleme cu ea, are grija de mine pentru ca si eu am grija de ea...
![]()
Attached image(s)
![]() -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Precizare; nu de alta, dar poate-mi pierd hartiile de prin masina. Schimbat ulei motor + filtru de ulei la 291300 km, pe 31 august 2009. Schimbat ulei la cutia de viteze + filtru la 285232 km, pe 15 septembrie 2008. Schimbat discuri de frana (fata/spate) + placute + sabotii pentru frana de mana + filtru benzina la 285315 km, pe 23 septembrie 2008. Schimbat filtru aer la 291312 km, pe 7 octombrie 2009.
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th August 2025 - 09:33 PM |