![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 19-July 09 From: Brasov a Madrid Member No.: 2,870 Car: e36 Engine: m50. 1991. 150 ![]() |
Ieri mi-a pornit la a doua cheie, asa face de o vreme dupa ce i-am schimbat bujiile pe motiv ca NGK ar fi mai bune decat Champion. Dupa schimba sa simtit o diferenta, urca mai repede in ture, avea un demaraj mai bun, era ok totul.
Acum de ceva vreme, cred ca de cand sa racit afara numai porneste la sfert, ori la prima mai lunga daca nu la a doua. Azi surpriza nu a mai pornit nici la prima, nici la a doua, .... deloc asta in conditiile ce are benzina,baterie,pompa functioneaza,invarte motorul,releul e bun,siguranta ok stau si ma intreb care ar fi cauza ? A mai facut asa o data dar a plecat dupa 10 - 15 min. dar acum numai porneste si peste 10 zile trebuie sa fac 3500 km si nu vreau probleme pe drum. Orice parere e binevenita si conteaza...asa ca le astept -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 19-July 09 From: Brasov a Madrid Member No.: 2,870 Car: e36 Engine: m50. 1991. 150 ![]() |
am schimbat releele si senzori de la temperatura si nu apornit
mai ramne sa ii schimb pe cei de la arborele cotit si cel de la volanta, pe care azi m-am chinuit sa il scot din suport si nu a vrut, este intepenit are cineva vreo idee cum pot sa il scot de acolo ? daca nu porneste nici dupa ce ii schimb si pe astia, mai ramane centralita se poate sa fi picat ? in urma verificarilor am observat ca siguranta si pompa benzina nu au curent, deci masina nu se alimenteza banuiesc ca unitatea centrala a taiat alimentarea din cauza ca primeste informati eronate sau nu primeste nici una deci rog cunoscatori sa dea cu parerea .... -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 11:35 PM |