![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 19-July 09 From: Brasov a Madrid Member No.: 2,870 Car: e36 Engine: m50. 1991. 150 ![]() |
Ieri mi-a pornit la a doua cheie, asa face de o vreme dupa ce i-am schimbat bujiile pe motiv ca NGK ar fi mai bune decat Champion. Dupa schimba sa simtit o diferenta, urca mai repede in ture, avea un demaraj mai bun, era ok totul.
Acum de ceva vreme, cred ca de cand sa racit afara numai porneste la sfert, ori la prima mai lunga daca nu la a doua. Azi surpriza nu a mai pornit nici la prima, nici la a doua, .... deloc asta in conditiile ce are benzina,baterie,pompa functioneaza,invarte motorul,releul e bun,siguranta ok stau si ma intreb care ar fi cauza ? A mai facut asa o data dar a plecat dupa 10 - 15 min. dar acum numai porneste si peste 10 zile trebuie sa fac 3500 km si nu vreau probleme pe drum. Orice parere e binevenita si conteaza...asa ca le astept -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 315 Joined: 12-August 08 From: Chitila - Bucuresti Member No.: 1,743 Car: E34 525 24v E28 524 TD Engine: M50B25 M21D24 ![]() |
Ceva asemanator patesc si eu la diesel,adica cateodata nu vrea sa porneasca dau de cateva ori la cheie pana o ia,si asta se intampla indiferent daca e cald sau rece motorul,in rest o ia la sfert.m am uitat pe acolo insa nu imi dau seama de la ce ar fi.
-------------------- E34 525 24v E28 524 TD |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 05:57 PM |