![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 19-July 09 From: Brasov a Madrid Member No.: 2,870 Car: e36 Engine: m50. 1991. 150 ![]() |
Ieri mi-a pornit la a doua cheie, asa face de o vreme dupa ce i-am schimbat bujiile pe motiv ca NGK ar fi mai bune decat Champion. Dupa schimba sa simtit o diferenta, urca mai repede in ture, avea un demaraj mai bun, era ok totul.
Acum de ceva vreme, cred ca de cand sa racit afara numai porneste la sfert, ori la prima mai lunga daca nu la a doua. Azi surpriza nu a mai pornit nici la prima, nici la a doua, .... deloc asta in conditiile ce are benzina,baterie,pompa functioneaza,invarte motorul,releul e bun,siguranta ok stau si ma intreb care ar fi cauza ? A mai facut asa o data dar a plecat dupa 10 - 15 min. dar acum numai porneste si peste 10 zile trebuie sa fac 3500 km si nu vreau probleme pe drum. Orice parere e binevenita si conteaza...asa ca le astept -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
de regula pompa de benzina are asemenea simtome, stiu cel putin 3 cazuri, cand le dedea jos din rezervor mergeau brici, cand le zgaltaiai putin iar nu mergeau, acum s-a schimbat situatia cu o alta pompa de benzina. good luck.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 10:19 PM |