![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
Masina consuma intre schimburi cam ~1 L la 10.000 KM. Problema a inceput acum 2 luni cand s-a aprins becul de ulei. Am scos joja si era uscata, motiv pentru care am completat un L, considerand ca este o anomalie... sau cine stie ce. Intre timp am mai facut o mie de KM si cand am verificat e din nou pe minim. Asadar in ultimii ~2.000 KM am pus 2 L de ulei si sunt pe minim!
![]() Masina trage PERFECT (ca in prima zi), nu scoate nici un fel de fum, nu are pete sub ea si pot spune ca merge impecabil! SI TOTUSI ULEIUL DISPARE MISTERIOS. M-am progr la Filaret sambata! ![]() A mai patit cineva asa ceva?? PS: Am observat ca il mananca MULT mai repede daca fac drumuri lungi (in regim de autostrada) This post has been edited by Alexxx: Sep 22 2009, 02:09 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 27-August 09 From: Timisoara Member No.: 2,925 Car: e36 Engine: m52 2.8 143kw + mods ![]() |
Spunea acolo ca motoarele m52 si m54 au problema asta.
Mie imi manca asa ca tie 1l/1000km, aveam castrol magnatec 10-40. Am pus ce-mi scrie in carte adica 15-40 original si nu mai pierde gram de ulei... Aia e valva PCV, la mine nu e blocata sau ceva. Furtunele le am schimbate noi. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 07:37 AM |