![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
si iar va mai plictisesc cu un alt topic....
astazi alta minune,s au rupt toate 4 suruburi in bloc de la suportul stang al motorului,acum nu mai am suport pe stanga deloc imi sta motorul cazut intro parte ![]() Exista posibilitate sa scot suruburile rupte din bloc? Sau imi trebuie alt bloc ![]() ![]() Sper sa gasesc o modalitate,nici spatiu ca sa umblu acolo mai "liber" nu este,poate nu o sa dau motorul joc ptr 4 suruburi aiurite:(( This post has been edited by Dani88br: Sep 25 2009, 08:43 PM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
||
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
suportul d cabina d raba e d 3 ori mai mare ca suprafata , calitatea....
cand dai u spatele deja fraca de caroserie cardanul pt ca se pare ca si-a dat duhul si intermediaruld cardan...cum ti-am zis mai devreme....urmeaza suportii d la cutie daca nu....deja.... M21 numai "tranci" nu e cand e vb d cuplu...si cam d asta e vb in pb ta... e bine ca ai inceput sa realizezi ca baia de ulei nu-i piesa de resistenta / rigidizare...oricum motorul rezemat p baie o sa slabeasca suruburile baii si o sa strice garnitura ... kit-ul d extractoare il gasesti la orice dealer de scule de calitate , singura pb e pretul... This post has been edited by brown.shark: Sep 28 2009, 07:26 PM |
|
|
||
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 03:28 AM |