![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Acum 2 zile m-a mancat undeva sa dau cu furtunul in compartimentul motor; am vrut sa curat radiatorul.
Imediat dupa spalatura am pornit motorul, a pornit frumos, mergea ca de obicei. Dupa vreo 30 de minute am vrut sa scot masina din curte si am observat ca merge prost. Am mai lasat masina vreo ora dupa care am pornit-o din nou. Mergea si mai prost. Am lasat-o acasa la prietenul la care am spalat-o cu gandul sa ma intorc a doua zi sa o iau. M-am intors ieri seara; a pornit la prima cheie dar mergea oribil. De abia se tura iar daca ii dadeam gaz mai mult dadea sa moara. Am adus-o acasa tractata. Nu a fost o idee prea buna sa ma las tractat de o masina de 2 ori mai grea ca a mea si fara sufa elastica. Mi-am descentrat bara de la socuri, morrrrrrrrr de nervi. Astazi am incercat sa o pornesc si nu am reusit. Are idee cineva ce a patit ? -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Cand tot explic tuturor ca la urs NU se spala motorul cu furtunul, cu presiune, cu Kerscher, etc. dau ochii peste cap.
Asa ca spalati-va in continuare motoarele cu garniturile de la mufe coclite de 20 ani. E greu de zis ce sa verifici dupa ce a fost umplut tot de apa. Vezi firele de la bobina, vezi sa nu fi intrat apa in mufa de la debilmetru. Cel mai bine o lasi la soare 2-3 zile. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 06:53 PM |