![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
banuiesc ca stim cu totii ca bmw a montat pe blocul motor niste "pastile". e vorba de piesa 17 din poza de mai jos.
am mai multe intrebari legate de ele. 1. din cite stiu eu, scopul lor principal este de a fi scuipate afara cind proprietarul destept nu pune antigel in motor ci apa, iar afara sint conditii de inghet. este adevarat ? mai exista si alt scop ? 2. din ce material sint facute ? nu va repeziti, cititi mai departe. mie mi s-a gaurit una mai demult, la cilindrul 6 pe partea cu evacuarea. atit cea pe care am dat-o afara cit si cea pe care am comandat-o erau din ceva fier de 1.5mm. acum mi s-a gaurit una pe partea cu admisia. in afara de faptul foarte dubios ca gaurica era in partea de SUS a pastilei (care pastila oricum e inclinata, deci mie mi se pare aberant sa se gaureasca sus si nu jos), am dat pe ea cu freza cu o periuta de sirma si arata a fi... ALUMINIU. pina n-o dau afara sa pun mina pe ea nu pot fi sigur, dar clar e culoare albicioasa si mata. e posibil sa fie din alt material ? nici in ETK nu vad decit un singur cod, indiferent de partea pe care sta. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 165 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 48 ![]() |
daca are rampa dureaza fix 20 de minute sa il schimbe (din cauza locului incomod ca se loveste de galeria de evacuare cu ciocanetele).
grija mare sa cureti cu smirghel cand il pui, sa dai cu ceva pasta de etansare cum a zis io's si sa il bata cu o tubulara de 22 sa fie sigur ca intra pependicular pe bloc, ca daca il baga stramb te caci pe el -------------------- BMW 520, E12
RIDE LOW AND SLOW !!! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 09:13 AM |