![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
...asta e masina care imi va face inima sa mearga cu 140bpm.
Cand am luat-o am crezut ca am luat-o la pretul corect, dupa ce i-am dat jos interiorul am ajuns la concluzia ca m-am cam intepat. Am fost dezamagit o perioada, am crezut ca asta nu va mai fi niciodata masina, dar de acum a inceput sa prinda forma . Poate in vreo 2 saptamani o sa pun poze cu ea vopsita ![]() Motorul este pentru moment un 1.6 M40 . Imi doresc un 1.8is M42 pentru ca mi se pare cel mai bun motor pentru ce am eu nevoie . Sper sa il schimb dupa ce termin cu tablaraia . Masina o voi folosi exclusiv pentru "racing". ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Acum cateva zile am incercat sa dau jos diferentialul de la masina.
Nu am reusit singur, am dus-o la un "moshulica" care a pus autogenul pe suruburi. Apoi l-am rugat pe batran sa-mi sudeze satelitii. ( http://www.youtube.com/watch?v=umUamuwGWtk ) Eu nu am sudat cum a facut cel din filmulet, ci am sudat "rotitele" de la planetare de "pinion gears" din imagine : http://static.howstuffworks.com/gif/differential-open.gif Sper sa tina. A mai facut cineva asa ? Problema a fost la curatarea diferentialului de zgura de la aparatul de sudat. Am incercat cu carpe, cu motorina, cu pensule, dar nu am reusit sa il fac "oglinda". Imi e frica ca nu cumva sa stric diferentialul din cauza zgurei care intra intre "rotita" de la cardan si "pinionul principal". This post has been edited by Silviu: Sep 24 2009, 04:04 PM -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 10:18 AM |