![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
Masina consuma intre schimburi cam ~1 L la 10.000 KM. Problema a inceput acum 2 luni cand s-a aprins becul de ulei. Am scos joja si era uscata, motiv pentru care am completat un L, considerand ca este o anomalie... sau cine stie ce. Intre timp am mai facut o mie de KM si cand am verificat e din nou pe minim. Asadar in ultimii ~2.000 KM am pus 2 L de ulei si sunt pe minim!
![]() Masina trage PERFECT (ca in prima zi), nu scoate nici un fel de fum, nu are pete sub ea si pot spune ca merge impecabil! SI TOTUSI ULEIUL DISPARE MISTERIOS. M-am progr la Filaret sambata! ![]() A mai patit cineva asa ceva?? PS: Am observat ca il mananca MULT mai repede daca fac drumuri lungi (in regim de autostrada) This post has been edited by Alexxx: Sep 22 2009, 02:09 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Uleiul nu dispare pur si simplu... Ori curge la exterior, in stationare sau in mers cand e sub presiune, ori in lichidul de racire (antigelul devine unsuros si isi schimba culoarea), ori ajunge in camera de ardere si atunci ar trebui sa se vada in fum... Daca masina e aspirata (nu stiu ce masina ai) ar trebui sa fie mai simplu de depistat, neavand turbo sau intercooler.
Repet...daca uleiul se scurge la exterior, imposibil sa nu se vada uns motorul undeva, respectiv picaturi de ulei lasate in parcare... Daca e problema la interior e mai nasol ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th August 2025 - 07:45 PM |