![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
Am si eu o intrebare,deci am un524TD(motor m21) e34 si am avut prima oara o turbina de 2.4 normal un garrett t3,acum i-am pus o turbina de 325tds e36 garrett t4,dar totusi is nemultumit cum trage,nu are zvacul ala cum au celelalte diesele,trage binisor,oricum e putin mai imbunatatit decat cealalta.
Ce imi recomandati sa pun pe el acum ca sa traga mai bine din ture joase cat si cele high rpm ![]() Multumesc. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
m-am gandit la alta chestie ca sa scot mai multa putere din turbina pe care o ai,ati vazut ca pe ea este supapa de vacum,cand ajunge turbina sa bage in motor o anumita presiune deschide o clapeta la celelalta pale ale turbinei si da fumul pe langa ea sa nu mai invarta turbina dupa o anumita presiune turbina...oricum si inchisa ramane un locusor mic
![]() eu ma gandesc serios sa sudez aia acolo sa o astup de tot sa fac in asa fel incat tot fumul sa bate in pale si pompa aia de vacum,o desfiintez ![]() Oare faram turbina?ca motorul nu are cum sa pice,eu nu fac cercuri sau alte chestii de genul asta,vreau putere la depasiri,mi se pare ca dureaza o vesnicie,si in + imi trebuie loc la o depasire daca sunt in spatele lui,asa ca imi mia tebuie boost! segmenti noi nouti am,ulei beton am,cu injectoarele cred ca stau mai prost...oare daca le repar pastea o sa traga masina mai bine? -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th July 2025 - 01:54 AM |