![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
ROG pe cineva sa ma ajunte daca stie ceva ... am mers lejer azi, cand deodata ursul meu de 2.5 motronic 1.3 a inceput sa intrerupa grav si aproape nu mai tinea relantiul. deoarece erau indicii ca tragea aer fals am verificat garnituri, vacuumuri, etc. tot in regula. am verificat bujii si fise, capac delcou, rotor. tot in regula. pana la urma am trecut la injectoare. am dat jos rampa (dupa ce am verificat-o si pe masina) si am constatat faptul ca injectoarele 2, 4 si 6 nu baga benzina deloc. am schimbat 5 cu 6 si a bagat. deci injectoarele sunt bune, dar totusi 2, 4 si 6 nu primesc comanda sa deschida. am verificat conectorii electrici (nu este nici un fir impuscat in rampa cu conectori). banuiesc ca cele trei injectoare cu probleme nu primesc comanda sa deschida. este vreo siguranta, releu ceva pe care sa il verific? sa fie vreun cititor pe volanta care sa nu mai functioneze corect? alte sfaturi? ca am mers 800 km anterior si nu a fost nici cea mai mica problema. de aia sunt asa mirat ca s-a intamplat din senin si la injectoarele pare. astpet sugestii de la voi. MULTUMESC.
-------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
deci... am descoperit pe e30tech.com si R3Vlimited ca injectoarele se alimenteaza/deschid pe doua parti 1,3,5 si 2,4,6 si se deschid pe baza de minus trimis de ECU prin fire maro/galben si maro/alb. cu ajutorul colegilor de pe acele forumuri am descoperit faptul ca, conectorul C191(mufa aia rotunda de sub admisie unde vin 6 fire de la ECU respectiv alimentarea pentru injectoare si de unde isi ia ECU semnalul care vine de la senzorul de temperatura lichid racire motor) prezenta oxidare multa. desemenea firul galben/maro din centrul acestiu conector (prin care se transmite semnalul minus de catre ECU pentru a deschide injectoarele 2,4 si 6) era rupt. am remediat acest lucru si acum astept sa se lumineze ca sa montez totul la loc si sa vedem daca asta e rezolvarea problemei mele
![]() p.s. sper sa fie asta pentru ca tare mi-e mila de bietul urs zabovitor, iar e46 cu care m-am dat azi dupa ce a "murit" ursu' nu mai prezinta nici un fel de interes pentru mine. -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 01:00 AM |