Kawasaki GPZ900R, Vaca mea |
Kawasaki GPZ900R, Vaca mea |
Sep 15 2009, 09:51 AM
Post
#1
|
|
zijdelings geļnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Cum am promis, va prezint ultima achizitia mea motorizata. De data asta cu mai putin roti si alt marca. Am cautat si motociclete BMW, am facut si o proba pe un Ural, care e o copie dupa un BMW pre-istoric, am vazut preturi la Ural noi (da, noi, cu Euro 3, reprezentant in bucuresti!), am visat si de un Moto Guzzi 850T3, am surabarit si la o Kawasaki ZZR1100 pentru ca nici nu pornea cand am venit s-a vad, dar pana la urma am ajuns la acel exemplar de Kawasaki GPZ900R.
De ce? Pentru ca buget am limitat la 2000 Euro, pentru care vrioam sa cumpar ceva pe care ma simt bine, ceva care nu era prea abuzat, ceva la care sa nu cere un pret exagerat de mare. Si asta sa gaseste cu greu. Motocicleta am cumparat-o de la cineva din Campina (cel langa breaza). Cand am mers s-o vad, nu ma astepteam sa-mi place, din poze nu arata bine dpdvd designului, dar pretul de 750 Euro a fost destul de tentant. Cand am ajuns acolo am gasit un frumos exemplar, din '87, cauciucuri noi, lant si pinioane noi, fara urme grave de cazaturi, drept si chiar curat. Singur buba parea sa fie baterie, care nu mai tinea deloc. Motor insa a pornit la prima cheie cu un booster. In spatele casei era un poligon, unde m-am simtit imediat foarte bine la ghidon. Chiar daca are 250kg cu plin facut, motocicleta sa manevreaza usor si la viteze mici. Asta mi s-a parut important, pentru ca vreau s-o folosesc si in oras ca trasport zilnic. Ulterior am cicit pe net ca Kawasaki afacut efort de design mare ca sa obtine o motocicleta de capaciate mare si o manevrabilitate de o motocicleta mai mica. Cutie schimba bine, frana bune, acceleratie controlabila, nu am reusit sa gasesc ceva care impiedica achizitia. In relealite mi s-a parut ca arate mai bine decat in poze. Singur inconvenienta a fost ca motocicleta era adus in 2007 in tara, si nu a fost inmatriculat. Am mai dormit o noapte, ma am uitat pe net daca am de asteptat vreo problema la inmatriculare, si o zi dupa vizionare am sunat proprietarul si am cumparat motocicleta. Asa m-am ales cu un Kawasaki GPZ900R model A3, din 1987, 900cmc, 110cp, 41000km la bord. Model a fost introdus pe piata in 1984, si atunci era cea mai rapida motocicleta de productia parca. Este primul motor de Kawasaki racit cu apa, si cu 16 supape. Bloc a fost folosit adaptat si la legendarul ZZR1100. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Sep 15 2009, 09:55 AM
Post
#2
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
S-o stăpāneşti sănătos!
Poze? |
|
|
Sep 15 2009, 10:14 AM
Post
#3
|
|
zijdelings geļnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Poze? Esti incredibil in timpul necesar sa conectez camera si fac upload deja ai comentat Cunoscatori de GPZ vad va ii lipsesc carenele fata de jos. Am citit pareri ca asta ajuta la racire. Cu care ajungem la problemele tipice pentru modelul respectiv: Incalzeste tare in trafic urban. Pentru cei care vor sa fac cura de slabire rapida recomand un blocaj in trafic pe un GPZ900, vara la 35 de grade, echipat complet. Se vedeti bucurie cand porneste electroventilator. Probleme mechanice tipice sunt axe cu came uzate, supape de admisie la care sa mananca in timp scaunele, electromotor care nu mai cupleaza (trebuie desfacut bloc totat pentru a inlocui piesele), furca anti-dive care blocheaza, intinzator lant distributie si intinzator lant alternator. La exemplarul meu se aude un lant destul de tare, cred ca cel de alternator. La iarna vreau sa desfac motorul, sa ma lamuresc. Sa mai aude si cat un rateu cand in cand, poate am o supapa cu probleme, poate trage aer fals undeva. In rest nu am observat probleme mechanice. Cand am cumparat motocicleta avea fisele la doi cilindrii inversate. Culmea, peste 3000rpm mergea binisor. Cred ca din cauza curba de avans agresiv de aprindere. Chiar arată foarte bine, atāt din punct de vedere al design-ului cāt şi al stării. Are o buba pe rezervor. Fostul proprietar m-a spus ca a cazut rezervor pe podea de beton. Tin sa cred ca nu m-a mintit, alta posibilitate pentru astel de avarii fiind wheelie dat peste cap, dar la un accident de gen daune ar fi fost mult mai grave la carene etc. Am de gand sa fac tratament anticorosiv la interiorul rezervorului, poate il dau si la vopsit. Motocicleta pare tinuta in garaj. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th June 2024 - 06:39 PM |