![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
De curand m-a atentionat cineva ca nu mi se aprind stopurile pe spate. De cand am luat masina, mi-a aparut la un moment dat "brake lt circuit", dar imi mergeau stopurile pe spate. Invatat cu eroarea in bord, nu am mai dat importanta. Acum am ramas si cu eroarea si cu faptul ca niciun stop nu mai merge cand apas frana.
Mai mult de atat s-a aprins si martorul de ABS, iar daca vreau sa folosesc pilotul automat, merge, numai ca decuplarea lui e foarte greaoaie, in sensul ca masina tinde sa accelereze desi eu apas pedala de frana. Decuplarea se face in ultima instanta, dar inainte de a mi se aprinde martorul de ABS, pilotul automat se decupla numai cat apasam pedala de frana. Acum de abia se face decuplarea. E vreo legatura intre toate 3 problemele? brake lt circuit - martorul de ABS - cruise control? Pe forumurile din DE sau UK aparea ca ar fi o legatura intre comportamentul ciudat al cruise controlului si brake lt circuit. Totusi daca este dus acel modul din spatele pedalei de frana, de ce inainte aveam acelasi mesaj dar in schimb aveam lumini pe stopurile de frana? Are cineva un modul ... cu 4 picioruse? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
Alex, te-ai uitat pe la sigurante? Sa nu aiba legatura cu vreo alta siguranta, si sa se manifeste in felul asta.
Si eu am patit la E28 sa se arda ambele becuri de stop pe frana in acelasi timp, fara nici o explicatie, insa la mine schimbarea lor a rezolvat problema. Ai grija cand pui becurile, sa fie la fel (nu cu mai multe filamente - si de aici pot aparea probleme). O legatura intre ABS si CC poate exista, intrucat ABS-ul stie viteza de rotatie a rotilor, si aici as recomanda o verificare a mufelor dela senzorii ABS. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Alex, te-ai uitat pe la sigurante? Sa nu aiba legatura cu vreo alta siguranta, si sa se manifeste in felul asta. Si eu am patit la E28 sa se arda ambele becuri de stop pe frana in acelasi timp, fara nici o explicatie, insa la mine schimbarea lor a rezolvat problema. Ai grija cand pui becurile, sa fie la fel (nu cu mai multe filamente - si de aici pot aparea probleme). O legatura intre ABS si CC poate exista, intrucat ABS-ul stie viteza de rotatie a rotilor, si aici as recomanda o verificare a mufelor dela senzorii ABS. Am schimbat si sigurantele, desi erau intacte. Cu becurile nu este nicio problema, pentru ca nici stopul din habitaclu care este pe luneta nu merge. In mod SIGUR este modulul din spatele pedalei. Probabil ca initial nu mai avea impedanta corecta dar mai functiona cat-de-cat (si atunci a aparut eroarea dar inca se aprindeau stopurile) iar acum nu mai functioneaza de loc. Faptul ca ramane "blocat" cruise-control este semn sigur ca masina nu isi da seama ca franezi ca sa-l decupleze. Probabil cand insisti mai mult cu frana, una din roti tinde sa se blocheze, ABS-ul simte, actioneaza si decupleaza el cruise-control. Prin urmare shimba modulul de la pedala si esti salvat. Asa cred ca o sa fac. Oricum o sa ii fac mai multe schimburi.. ulei motor, ulei cutie, ulei diferential... Pana una alta se merita sa il iau nou... sau unul sh (de modul e vb) -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 01:45 PM |