Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Din categoria OBC failure!
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 5 > E34
reactor_share
De curand m-a atentionat cineva ca nu mi se aprind stopurile pe spate. De cand am luat masina, mi-a aparut la un moment dat "brake lt circuit", dar imi mergeau stopurile pe spate. Invatat cu eroarea in bord, nu am mai dat importanta. Acum am ramas si cu eroarea si cu faptul ca niciun stop nu mai merge cand apas frana.

Mai mult de atat s-a aprins si martorul de ABS, iar daca vreau sa folosesc pilotul automat, merge, numai ca decuplarea lui e foarte greaoaie, in sensul ca masina tinde sa accelereze desi eu apas pedala de frana. Decuplarea se face in ultima instanta, dar inainte de a mi se aprinde martorul de ABS, pilotul automat se decupla numai cat apasam pedala de frana. Acum de abia se face decuplarea.

E vreo legatura intre toate 3 problemele? brake lt circuit - martorul de ABS - cruise control?

Pe forumurile din DE sau UK aparea ca ar fi o legatura intre comportamentul ciudat al cruise controlului si brake lt circuit.

Totusi daca este dus acel modul din spatele pedalei de frana, de ce inainte aveam acelasi mesaj dar in schimb aveam lumini pe stopurile de frana?

Are cineva un modul ... cu 4 picioruse?
MeHigh
Alex, te-ai uitat pe la sigurante? Sa nu aiba legatura cu vreo alta siguranta, si sa se manifeste in felul asta.
Si eu am patit la E28 sa se arda ambele becuri de stop pe frana in acelasi timp, fara nici o explicatie, insa la mine schimbarea lor a rezolvat problema. Ai grija cand pui becurile, sa fie la fel (nu cu mai multe filamente - si de aici pot aparea probleme). O legatura intre ABS si CC poate exista, intrucat ABS-ul stie viteza de rotatie a rotilor, si aici as recomanda o verificare a mufelor dela senzorii ABS.
Shark
In mod SIGUR este modulul din spatele pedalei. Probabil ca initial nu mai avea impedanta corecta dar mai functiona cat-de-cat (si atunci a aparut eroarea dar inca se aprindeau stopurile) iar acum nu mai functioneaza de loc. Faptul ca ramane "blocat" cruise-control este semn sigur ca masina nu isi da seama ca franezi ca sa-l decupleze. Probabil cand insisti mai mult cu frana, una din roti tinde sa se blocheze, ABS-ul simte, actioneaza si decupleaza el cruise-control.
Prin urmare shimba modulul de la pedala si esti salvat.
reactor_share
QUOTE (MeHigh @ Sep 14 2009, 10:11 PM) *
Alex, te-ai uitat pe la sigurante? Sa nu aiba legatura cu vreo alta siguranta, si sa se manifeste in felul asta.
Si eu am patit la E28 sa se arda ambele becuri de stop pe frana in acelasi timp, fara nici o explicatie, insa la mine schimbarea lor a rezolvat problema. Ai grija cand pui becurile, sa fie la fel (nu cu mai multe filamente - si de aici pot aparea probleme). O legatura intre ABS si CC poate exista, intrucat ABS-ul stie viteza de rotatie a rotilor, si aici as recomanda o verificare a mufelor dela senzorii ABS.


Am schimbat si sigurantele, desi erau intacte. Cu becurile nu este nicio problema, pentru ca nici stopul din habitaclu care este pe luneta nu merge.

QUOTE (Shark @ Sep 14 2009, 11:09 PM) *
In mod SIGUR este modulul din spatele pedalei. Probabil ca initial nu mai avea impedanta corecta dar mai functiona cat-de-cat (si atunci a aparut eroarea dar inca se aprindeau stopurile) iar acum nu mai functioneaza de loc. Faptul ca ramane "blocat" cruise-control este semn sigur ca masina nu isi da seama ca franezi ca sa-l decupleze. Probabil cand insisti mai mult cu frana, una din roti tinde sa se blocheze, ABS-ul simte, actioneaza si decupleaza el cruise-control.
Prin urmare shimba modulul de la pedala si esti salvat.


Asa cred ca o sa fac. Oricum o sa ii fac mai multe schimburi.. ulei motor, ulei cutie, ulei diferential... Pana una alta se merita sa il iau nou... sau unul sh (de modul e vb)
bartro
QUOTE (Shark @ Sep 14 2009, 11:09 PM) *
In mod SIGUR este modulul din spatele pedalei. Probabil ca initial nu mai avea impedanta corecta dar mai functiona cat-de-cat (si atunci a aparut eroarea dar inca se aprindeau stopurile) iar acum nu mai functioneaza de loc. Faptul ca ramane "blocat" cruise-control este semn sigur ca masina nu isi da seama ca franezi ca sa-l decupleze. Probabil cand insisti mai mult cu frana, una din roti tinde sa se blocheze, ABS-ul simte, actioneaza si decupleaza el cruise-control.
Prin urmare shimba modulul de la pedala si esti salvat.

+1, verifica daca contact de frana la pedala mai merge.
reactor_share
Deci am schimbat switch-ul. Stopurile merg, dar surpriza - in mod total aleator apare in bord din nou - BRAKE LT CIRCUT
E normal asa ceva? Care ar fi motivele?

Am verificat stopurile, becurile si sunt ok. Pot sa merg si 5 km fara sa apara nimic, si deodata la prima apasare de pedala apare. Mie frica sa nu prajesc si switch-ul asta! Ce ar trebui sa fac?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.