![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Bestia se va naste!!!!!!!!!!!! :snakeman:
NO COMMENT... -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Webasto este firma producatoare. Numele acelui device este sirocou. Ce e in poza e un mic "motoras" care functioneaza cu benzina si la care se leaga furtunele de la radiator si de la aeroterma. Are rolul de a iti incalzi apa din radiator si daca se doreste de catre owner si apa din calorifer. De ex.: sa zicem ca plec de acasa la ora 7:30am si vreau ca atunci cand ma urc in masina sa am deja apa la jumate si caldura in cabina. Atunci se seteaza ca el sa porneasca la ora 7:20am. In cabina are doua controale: unul este reprezentat de un display de la care se potriveste ora de pornire si daca se doreste sa fie incalzita doar apa din radiator sau sa incalzeasca si in cabina (porneste singur motorasul de la aeroterma). De la al doilea control se seteaza temperatura.
Motorasul se alimenteaza din rezervorul de combustibil al masinii si are evacuare cu "toba" intermediara si finala. ![]() A existat varianta care merge cu motorina si varianta care merge pe benzina, in functie de motorizarea masinii. Acest feature a fost valabil pe E34 si E32 dintre seriile mai vechi. Sper ca am fost destul de explicit. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 06:45 PM |