![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 7 Joined: 24-November 08 Member No.: 2,356 Car: E46 Engine: M74 2.0 110KW ![]() |
Salutare la voi,
M-am suparat si mi-am facut consumul la 2 benzinarii diferite - sistemul plin ochi, 200 km, plin ochi. Mi-a iesit o medie de 13l/100km la OMV, 14l/100km la Rompetrol. Cum nu am incredere DELOC in reprezentanta BMW din Timisoara - incep sondarea pietei ![]() Care sunt suspiciunile voastre la acest consum ridicat? Datele problemei sunt: Cutie automata Clima pornita Fara probleme la motor - in urma testelor facute Pe calculatorul de bord imi da: 10.1l/100km consumul real fiind cu 3l - 4l mai mult Km reali: 138.000 Motor: 2.0 litrii Cp: 150. Roti: 17 - cauciucuri 225 / 45 Presiune roti - conform normalului Singur in masina: proportie de 90% Alte date nu mai stiu ce ar putea influenta consumul. Va multumesc anticipat! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
E foarte posibil sa fie debitmetrul de aer. Pune un amic sa sa uite in spate cand mergi normal (nu forje) si daca e mult fum negru (motorina nearsa) aproape sigur e debitmetrul. Poti face si o proba practica, sa scoti mufa din debitmetru. Asta ar trebui sa reduca fumul negru (se va inregistra si o eroare in DDE dat o poti sterge la o diagnoza ulterioara stiind ca e falsa).
Inainte insa de a arunca cu bani in el, fa si o diagnoza cu live data (cauta pe cineva cu DIS sau INPA), vezi valorile calculate si cele masurate pentru debitul de aer si daca cele masurate sunt mai mici semnificativ decat cele calculate schimba debitmetrul. -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th July 2025 - 11:38 AM |