![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
Am posibilitatea sa cumpar un Peugeot 406 din 1998 cu 2.500 euro, poate chiar o idee mai putin. Sunt la cateva sute de euro de banii aia, pana la sfarsitul verii am toti banii. Omul imi este prieten si ma asteapta sa o iau, nu se grabeste. Motor 2.0 132 CP, aer..etc..
Singura problema a masinii este tripoda din cutie.. Ce inseamna asta? Ma gandeam sa cumpar o cutie SH si aia e, dar nu inteleg ce e tripoda asta si unde cacat vine. Masina merge acum si este perfect functionaal in rest. El nu mai circula cu ea momentan, are masina de la firma. Exteriorul este impecabil, masina a avut si casco- s-ar putea sa aiba in continuare chiar. Interiorul e ingrijit, fara rupturi sau tiganii, iar masina e inmatriculata in RO, toate actele ok. Kilometri pe la 160 mii, fosta masina de firma , el e proprietarul al 2-lea. Chiar mi-as dori o masina cu aer conditionat, are peste 130 CP, impozitul si asigurarea mi le permit fara probleme, arata chiar bine la exterior- nu era un criteriu dupa care ma agitam prea mult, iar bani pentru masina ii fac relativ repede. Pe langa asta, problema de la cutie nu are cum sa afecteze motorul, caroseriea sau sa ma puna in pericol foarte rau - adica frane am, directie am, doar ca nu voi putea sa scot din viteza-in cel mai rau caz - Corect? Singurele probleme sunt: am boala ursilor, vreau BMW sau un mercedes in aceeasi perioada, imi place sa ma dau de-a latu si sa ma invart cu masina; e Peugeot; ma tem de faza cu cutia, sa nu pice peste o sapt si sa ma trezesc ca raman cu ea in fatza blocului, sau mai rau..pe la mama dreq.. Am gasit o singura cutie de viteze intr-o ora cat am cautat..si am auzit scorul de 400 euro..la banii astia, mai bine vorbesc cu unu care aduce piese auto din afara sa imi ia si mie una. Astept pareri pertinente. Dar mai ales.. CE E TRIPODA DIN CUTIE si ce face asta? E chestia aia triunghiulara in care intra planetara sau ce face? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Si eu am ramas cu aceeasi impresie, de asta n-am ales diesel la E46. Dupa 3 E30 apreciez simplitatea unui motor, iar M43 cam asta e. Simplu si usor de lucrat cu el. Si nu e vorba doar de asta, e vorba si de restul masinii. Ca sa schimbi la E39 de exemplu flansa de la cardan costa. Sa-ti schimbi capetele de bara costa. bucsaraia costa. Nu costa cu mult mai mult ca la un logan, de ex, dar manopera costa.
Acum oamenii au in cap decat criza. Nu sunt dispusi sa bage bani in masina. Cel putin nu marea majoritate. ma refer la cei cu venit modest, viitoare familie, posibil copii, etc. Asa ca prefera o masina care consuma putin, costa putina, se tine ieftin. Daca se strica o dau pe bani putini, fac un credit mic si iau alta. Asta e viata lor. Prioritatile sunt altele. In alta ordine de idei, imi dau seama ca multi cauta motoare mari la BMW din motivele gresite. Un motor mic, daca stii sa-l apreciezi si sa-l folosesti, iti ofera aceeasi experienta la volan. Experienta BMW. Sincer vorbind, eu am 103 cai. Si nu ma deranjeaza. Consum 10-11 in oras? Asta e. Se uita lumea si-mi spune ca sunt cocalar daca am E46? Cui ii pasa? Eu ma simt bine in masina mea. La fel cum si tu te simti bine in a ta. Doar ca oamenii este needucati. Nu pricepe oamenii astia ce vor de la viata. Unii poate pricepe dar nu pot. Altii pot dar nu pricepe. In concluzie, banii pentru o masina sunt sau nu sunt. Pasiunea e sau nu e. Unora le pasa, altora nu. Si asta e lumea in care traim, pestriţă. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 08:37 PM |