![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Salutare, sunt nou pe aici! Sper sa nu fac prea multe prostii pana ma dumiresc cum stau treburile cu postarile! Vaporasul este la mine din luna mai, anul trecut! De cand l-am luat, i-am schimbat traseul de evacuare (inox are acum) plus catalizatoarele, discurile de frana, placutele, sabotii (pentru frana de mana), toate noi! Schimbat uleiuri la diferential, la cutia de viteze (plus filtru), filtrul de benzina si un proiector de ceata care era spart. Montat alarma cu pornire din telecomanda si raza de 1500m, curatat sistemul de injectie (nu ca as fii avut probleme, dar imi place sa stiu eu ca totul este in regula) si cam atat. Merge bine, nu am probleme cu ea, are grija de mine pentru ca si eu am grija de ea...
![]()
Attached image(s)
![]() -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Bart, sigur nu ma pacalesti? Eu stiam ca flansa e aia care impreuneaza si echilibreaza cele doua bucati de cardan si care se afla ceva mai in spate, nu chiar la iesirea din cutie... Se aude si la mersul inapoi, dar doar daca accelerez mai tare. Defapt asa face si la plecatul de pe loc in linie dreapta (doar daca accelerez un pic mai tare), daca o las in banii ei si accelerez foarte usor nu se aude nimic deosebit, dar cand drumul este in rampa, bate oricum as lua-o! Chestia asta se intampla pana la o anumita viteza ( in jur de 50km/h), dupa care totul este ok, nimic deosebit.
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 11:37 PM |